
munca in echipa
-
Mândrie, invidie, competitivitate, proastă comunicare, lipsa resurselor, un leadership defectuos. Toate acestea sunt motive care pot duce la conflicte în echipă. Școala, tehnologia, diferențele dintre generații sunt alte cauze, externe, care influențează negativ echipa. Există soluții?
-
Ce își doresc angajații într-o companie?
Munca în echipă, calitatea și mulțumirea clientului sunt primele trei valori trăite efectiv de angajații companiei FM Logistic. Ei și-ar dori pentru viitor mai multe valori din categoria „People First Culture”, cum ar fi recunoaștere, încurajare, comunicare deschisă. -
Cum îți folosești colegii ca să avansezi în carieră
Pas cu pas, cu cariera înainte: dacă ai ambiție și urăști plafonarea, sigur ai încercat să avansezi. Sau ți-ai schimbat serviciul când ai realizat că nu ai altă soluție pentru a evolua. Dacă privești cu atenție la tot ce se întâmplă în jurul tău, poate ai observat că avansarea nu ține doar de tine, ci și de mediu, de locul de muncă în sine, dar mai ales de colegi. Nu degeaba vei auzi mereu întrebarea: „cum lucrezi în echipă?”. Fix munca în echipă și modul în care lucrezi cu ceilalți pot fi argumentele decisive când va veni vorba de promovarea ta. Iar pentru a munci bine cu echipa, îți vor fi suficiente trei sfaturi, furnizate de Mashable. -
Muncă în echipă şi deschidere către dialog – realităţi sau vise organizaţionale?
Munca în echipă este una dintre cerinţele care se regăseşte aproape în toate anunţurile de angajare, dar şi pe lista de valori a multor companii. Cum arată, de fapt, o organizaţie care pune accent pe o astfel de dimensiune? Ce valori şi ce motivaţii au membrii respectivei organizaţii, dar mai ales liderii ei? Şi cum putem face ca acest concept să nu fie doar o altă formă fără fond?
-
Munca în echipă - dincolo de aparențe
"Cum imbunatatesc calitatea de membru al unei echipe?", "Cum responsabilizez membrii acesteia?" si, mai ales, "Cum pastrez dinamismul echipei al carui lider sunt?". Acestea sunt intrebari foarte firesti pentru un lider ingrijorat de productivitatea echipei si de succesul afacerii sale. In acest sens, Jim Bagnola vine sa schimbe mentalitatea despre teaming in conferinta Leading Teams organizata de fundatia Leaders Romania pe 13 mai 2008.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...