Dacă în prima zi am vorbit despre Tendințe și tehnologie și a doua zidespre Securitatea cibernetică, cea de-a treia zi a evenimentului CIO COUNCIL VIRTUAL SUMMIT – A IX-a ediție a Conferinței Naționale a Asociației CIO Council România, „DIGITAL POWER. THE WORLD IN ACTION”, desfășurat online în zilele de 21-23 septembrie 2021, a fost dedicată Transformării digitale accelerate.
În deschiderea evenimentului l-am avut ca invitat pe Dragoș Stănescu, CIO Syngenta, CIO Council Member, care a vorbit despreaplicarea concretă a inteligenței artificiale și a utilizării datelor în agriculturăîn prezentarea Cropwise Seed Selector. Custom data-generated crop selection in farming.
Faceți cea mai bună selecție de soiuri de semințe susținută de date, maximizați-vă randamentul utilizând un plan de plantare personalizat, valorificați datele agronomice mari, comparați performanța produsului în condiții similare pe teren, toate sunt susținute de date bazate pe date, este îndemnul lui Dragoș Stănescu pentru companii și nu numai.
De ce ar trebui folosit un Seed Selector? Pentru a permite fermierilor Syngenta să utilizeze la maximum potențialul produselor lor cu ajutorul Tehnologiei Digitale. Trebuiesc aleși cei mai buni hibrizi în funcție de date. Trebuie ținut minte că toate informațiile se bazează pe date. A expus și câteva recomandări care se pot personaliza, în funcție de client, pentru a obține cele mai bune beneficii pentru fermier. A expus care sunt funcționalitățile unui astfel de sistem, Seed Selector, care este metodologia și cum funcționează. Toate exemplele au fost întărite apoi de testimonialele fermierilor, beneficiari ai metodologiei Cropwise Seed Selector.
Următoarea invitată a fost Monica Obogeanu, Startup Programs Manager, Orange România. Aceasta a vorbit despre creșterea companiilor prin inovație în special a startup-urilor în prezentarea Growing business through open innovation. Monica Obogeanu susține că astăzi, inovația este combustibilul creșterii afacerii și obține avantaje competitive. Pentru o mai mare creativitate, eficiență și impact economic, Orange lucrează în strânsă colaborare cu startup-uri inovatoare. Cum pot corporațiile și startup-urile să construiască un parteneriat pentru succes și ce pot face pentru a-l face corect? Este doar una din întrebările la care a răspuns Monica. Aceasta susține că trebuie să existe încredere. A expus care este Programul Educațional Orange, ce este Horizon 2020, ce înseamnă Orange 5G lab și ce este Orange Fab România. Găsiți informații valoroase despre modul în care Orange România susține startup-urile și creează noi servicii și soluții end-to-end, implementate cu unul sau mai mulți clienți de afaceri într-o colaborare win-win în video-ul de la finalul materialului.
Kostas Charalampopoulos, Senior Engineer, THALESa vorbit despre transformarea digitală în arhitecturi de tip zero trust în prezentarea Digital transformation in a zero trust world. Trecerea completă sau parțială la cloud, ca parte a strategiei de transformare digitală, implică provocări emergente ale întreprinderii care fac ca conceptul de securitate zero trust să fie mai relevant ca niciodată. Acesta a vorbit despre soluțiile de autentificare și gestionare a accesului Thales care pot stimula călătoria de transformare digitală, reducând în același timp riscurile asociate și oferind o experiență optimă pentru utilizator.
Acesta a vorbit despre care sunt tehnologiile transformării digitale - cloud, big data, IoT, containers, mobile services, blockchain. Multi-Cloud este strategia cea mai buna pentru tranformarea digitală. A expus riscurile digitalizării accelerate. Care sunt cele mai frecvente atacuri și care sunt principalele cauze ale daunelor. A vorbit apoi despre momentul în care intervine Zero Trust și cum acționează acesta.
În continuare, Oleg Dannenberg, Global Business Development Director of Softline Digital LABa vorbit despresoluțiile de digitalizare în sectorul industrial în prezentareaHow industrial sectors can be digitally transformed with end-to-end solutions? În prezentarea sa, Oleg Dannenberg a simulat 3 (trei) scenarii din viața reală pentru 3 (trei) sectoare diferite:
Gemeni digitali pentru procesele de fabricație pe platforma ML;
Sistem de localizare în timp real pentru muncă, transport și echipamente;
Monitorizarea de la distanță a obiectelor de construcții, cariere, depozite de deșeuri solide.
Iulia Malioukis, Senior Manager Digital & Innovation, Horvath & Partnersa vorbit apoi despreconducerea departamentului IT ca pe un business încadrul proceselor de transformare digitală în prezentareaSuccessful digital transformation of organizations - steering IT like a business. Având în vedere importanța transformării digitale și creșterea costurilor IT, Iulia Malioukis a prezentat câteva constatări cheie ale chestionarului Horváth & Partners, pe teme relevante, în managementul fabricii IT, cum ar fi implementarea și penetrarea inițiativelor digitale, precum și managementul din creșterea costurilor IT. Aceasta a răspuns și la întrebarea cu privire la modul în care vă puteți ajuta afacerea să valorifice întregul potențial al digitalizării și al mașinilor inteligente pentru a deveni o afacere bazată pe date, făcând un salt cuantic de performanță.
Ziua 3 a evenimentului s-a încheiat cu discuția din panel moderată de Bogdan Tudor, Vicepresident CIO Council Romania. Speakerii participanți la discuție au fost Andreea Ioniță, Chief Digital Technology Officer, E.ON România, Valentin Stănescu, Country General Manager, Dell Technologies, Constantin Burdun, Director Adjunct certSIGN, Octavian Vitalariu,IT Director CEC, CIO Council Member.
Tema panelului a fostThe Future Enterprise: Developing Digital Resiliency. După un 2020 extrem de stresant, 2021 a venit cu provocări uriașe pentru a accelera transformarea afacerii digitale, sporind în același timp agilitatea și reziliența. Pandemia a crescut dramatic viteza cu care digitalul schimbă fundamental afacerea. Multe organizații își pun la îndoială modelul de afaceri anterior în fața incertitudinilor actuale. Viitorul va aparține companiilor care pun tehnologia pe primul loc în agenda lor. „Cum pot companiile să dezvolte noua agendă digitală pentru întreprinderi și cum organizațiile pot dezvolta reziliența digitală?” este întrebarea la care au încercat și au reușit să răspundă protagoniștii panelului.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința