- Provocările mediului de afaceri din perspectiva resurselor umane.
- Cum își motivează angajații o companie care se confruntă în această perioadă cu o creștere a volumului de muncă?
- Ce acțiuni întreprinde o companie care se confruntă cu o diminuare a volumului de muncă?
- Ce alte măsuri pot lua angajatorii în relația cu salariații: muncă la distanță, concedii sau șomaj tehnic?
- Indemnizațiile plătite de angajatori și cum se vor recupera aceste sume.
Vorbitori:
Nevenca Doca, Director Executiv Senior Resurse Umane, Banca Transilvania Gabriela Alexandru, HR Director, Michelin Central Europe Corina Mîndoiu, Partener Asociat, Departamentul Impozit pe venit și contribuții sociale, EY Romania Ioan Dumitrașcu, Partener si Coordonatorul Practicii de Dreptul Muncii, Filip & Company Moderator: Horațiu Cocheci, Director People Advisory Services, EY RomaniaPrezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări. Mai multe detalii despre participare și despre temele discuției aici: https://www.revistacariere.ro/eveniment-cariere/bright-talks-in-difficult-times/ Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării. Pentru pentru mai multe informații organizatorice, persoanele de contact sunt Andra Zikov ([email protected]) și Laura Manciu ([email protected])