Idei de afaceri. Doi tineri antreprenori mizează pe conceptul de mini-cafenea
Dana Badea
Andreea Radu și David Ioanițescu propun un concept modern și alternativ de mini-cafenea.
Experiența lor pe piața cafenelelor începe încă din anul 2007, iar în formula actuală de cafenea & juice bar to go, au lansat-o în 2014. În prezent au 4 locații proprii și o franciză. Meniul se concentrează pe preparate pe bază de cafea, fresh-uri/smoothie-uri din fructe și legume proaspete, stoarse pe loc prin presare la rece (slow juicing). Peste 70% din încasările zilnice sunt reprezentate de aceste produse.
Succesul ultimelor locații deschise i-a determinat pe cei 2 tineri antreprenori să continue investițiile din prezent și să promoveze sistemul de francizare. Vor deschide 2 noi locații în perioada imediat următoare, iar planurile de expansiune vizează deschidere a 50 de locații în decurs de maximum 2 ani.
Cei 2 antreprenori implementează în prezent și un nou concept pe piața “to go” din România: mixology corner - un concept de socializare after-work.