Skip to main content

franciza

    • A trecut la nivelul următor. Cel mai cunoscut brand românesc de biciclete lansează sistemul de franciză

      La 6 ani de la momentul în care cel mai cunoscut brand de biciclete din România a fost readus la viață, se lansează, odată cu cel de-al șaptelea magazin propriu, la Constanța, și sistemul de franciză iar la toamnă proprietarii încep lucrările la fabrica de biciclete, astfel încât întreaga producție să fie făcută exclusiv în România.
    • De la ,,bișniță" la un business de milioane de euro: jocuri personalizate pentru dezvoltare

      Dan Berteanu are 46 de ani și este Managing Partner Equatorial, un business care dezvoltă jocuri personalizate pentru dezvoltarea soft skills în companii prin game-based-learning. După 15 ani în care a reprezentat Achieveglobal în România, în 2013 a cumpărat compania de la acționarul american care deținea dreptul de franciză pentru România. După acest pas a trecut compania printr-un proces de rebranding și a reușit să-și convingă colegii că viitorul companiei este învățarea prin joc.
    • Un antreprenor din Galați a investit 150.000 de euro într-un magazin de optică

      Premieră pe piața oftalmologică. Un antreprenor din Galați, Dan Cristache, tehnician optometrist la bază, a deschis prima franciză Kodak Lens din România. Peste 60% din populația României are probleme cu vederea, ca urmare magazinele de optică au depășit anul trecut pragul de 1 miliard de lei cifră de afaceri, potrivit datelor oferite de com pania de cercetare de piaţă Euro monitor.
    • Mereu primăvară în farfurie - povestea Salad Box

      Vorbeşte puţin, dar cu fermitate. Este familist convins, urmează şi creează modele şi nu o să uite niciodată de unde a pornit. A lansat Salad Box în 2012 pentru a acoperi un gol pe piaţa românească, adică nevoia de mâncare sănătoasă servită rapid şi la un preţ accesibil. El este Dan Isai – investitor, manager, antreprenor şi, nu în ultimul rând, clujean.
    • A ajuns General Manager într-un domeniu care i se părea o glumă

      Delia Iliasa este, de doi ani și jumătate, General Manager al companiei de fitness Club Moving România, o franciză a Groupe Moving France care a intrat pe piața din România în 2010. Delia a fost cooptată în companie pe poziția de Sales and Marketing Manager pentru clubul deja deschis. Pe măsură ce businessul a început să se dezvolte și s-au deschis cluburi în mai multe orașe din țară (încă trei Club Moving și patru Moving Express), a urcat, natural, pe poziția de Sales and Marketing Manager pe întreg grupul. Ulterior, în 2012, a ajuns în cea mai înaltă funcție a unei companii, cea de General Manager.
    • Subway intentioneaza sa mai deschida 20 de restaurante pana in 2016

      Subway (unul dintre cele mai mari lanturi de fast-food din lume) a intrat pe piata din Romania in aprilie 2012. Primul restaurant a fost deschis in Piata Victoriei din Bucuresti.  A urmat, in acelasi an, deschiderea unor restaurant in Iasi, Cluj Napoca, Timisoara si Pitesti. Astazi, Subway are 20 de restaurant in intreaga tara si intentioneaza sa mai deschida inca pe atatea in urmatorii doi ani. 

    • Mister, pasiune şi... afaceri

      Din ce în ce mai mult este pusă la încercare imaginaţia omului. Invenţii noi, forme ciudate care fac diferenţa au început să fie o afacere în adevăratul sens al cuvântului. De asemenea, se vehiculează prin viaţa de zi cu zi că, dacă nu faci ce îţi place, nu o să ai succes. Aşadar, ai un hobby? Urmează-l şi fă-ţi viaţa cum vrei tu!

    • Ai o idee de afacere? Alătură-te echipei Vodafone

      Românii cu inițiativă primesc ajutor pentru a-și dezvolta afacerea, sub marca Vodafone. Cei interesați sunt invitați să aplice pe site-ul oficial la programul franciză. Până în prezent sunt cuprinse 19 unități, în mai multe orașe ale țării, urmând să se ajungă la 50 în următoarele două luni.

    • Carrefour România anunță deschiderea a două noi magazine de proximitate în franciză

      Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a două noi magazine de proximitate operate în regim de franciză: în București, Express Salviamax și în Brașov, Express RostCom Zizinului. În acest moment, rețeaua numără 58 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unități în orașul Brașov și 48 în București și Ilfov. 

    • Franciza vs Afacerea independentă

      Adesea, pentru mulţi antreprenori care s-au decis că vor să înceapă o afacere, întrebarea care apare în mod natural este dacă ar fi mai bine să contracteze o franciză sau să pornească singuri un business . Fie că merg pe mâna unei afaceri la cheie, pe care aleg să o dezvolte local sub umbrela protectoare a brandului, fie că îşi iau inima în dinţi şi pornesc la drum pe cont propriu, cei care vor să îşi creeze un business trebuie să ia în calcul toate minusurile şi plusurile unui astfel de demers. Şi atunci, cum este mai bine de pornit?

    • Fii propriul tău şef, dezvoltă-ţi propria afacere!

      ALEGEREA CÂŞTIGĂTOARE DE BUSINESS? bam boo România, cea mai importantă reţea autohtonă de magazine de cadouri şi decoraţiuni interioare, îşi consolidează prezenţa pe piaţa locală prin lansarea proiectului de francize pentru magazinele sale. Franciza bam boo este prima din segmentul decoraţiunilor interioare operată local de către compania deţinătoare. Astfel, conceptul este unic pe piaţa din România şi este menit să susţină antrepenorii în dezvoltarea unui business de succes.

    • Vrei o franciză de superligă? Renunţă la obiceiurile româneşti

      Una dintre cele mai vechi francize din sectorul rezidenţial a fost nevoită să-şi retragă licenţele de la o serie de companii româneşti, pe motiv că acestea n-au vrut să-şi schimbe „năravul” din afaceri. Eşecul Century 21 de a obliga firmele francizate să adopte stilul de lucru internaţional a avut însă şi un efect de „iluminare” pentru şeful master-francizei.

    • Cum să deschizi o afacere de succes pe o piaţă de 1,1 miliarde euro

      Deschiderea unei afaceri în sistem franciză. Pentru unii poate însemna o reţetă a succesului, o certitudine că, odată achiziţionate drepturile unui business care a dat rezultate în altă parte, afacerea le va aduce profit încă de la început. Aşa să fie? Am încercat să aflăm care sunt atât avantajele, dar şi dezavantajele pe care le are acest concept de business, pentru a ne face o imagine de ansamblu asupra unui pieţe cifrate la circa 1,1 miliarde de euro.

    • Învățarea limbii engleze ca oportunitate de afaceri

      Limba engleză nu mai este la fel de important ca în trecut într-un CV, în ultima perioadă companiile cautând în special candidați care cunonosc cel puțin două limbi străine. Totuși, a învăța limbă străină atât de bine încât persoana din fața ta să creadă că aceasta este limba ta maternă reprezintă un avantaj. Dacă reușesti să faci din acest proces al învățării unei limbii străine o afacere, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu trebuie să o ratezi.

Recomandările editorilor