
Soluția digitală a avut foarte multe influențe la nivelul companiei, începând de la procese standard la nivel global pentru aproximativ 80.000 de angajați, la oportunități globale de dezvoltare și învățare, la accesul la o piață a muncii diversă și globală, la eficiențe an de an asupra costului tranzacției în diversele subfuncțiuni de HR și reinvestirea resurselor financiare în a crește experiența angajaților, în a le oferi soluții noi, incluzându-le pe cele de Inteligență Artificială, de exemplu.
ROLUL HR-ului
Diferențele față de procesele clasice de HR sunt profunde, după părerea mea: HR-ul și-a schimbat rolul de la a administra angajații prin niste procese de HR, la a deveni un principal actor în experiența angajaților la locul de muncă, printr-o suită de sisteme, practici, politici, aplicații accesibile oriunde-oricând, 24 de ore din 7.
Digitalizarea și transformarea digitală a practicilor consumatorilor determină ca și așteptările angajaților să fie diferite, în particular în ceea ce privește mediul digital din business, iar HR-ul are aici un loc central.
HR-ul trebuie să se reinventeze, de la a administra angajații, la a concura pe o piață globală a talentelor, la a reține angajații care sunt din ce în ce mai mobili și la a-i angrena în cultura companiei. Fără tehnologie, care a preluat și va prelua din ce în ce mai mult din acțiunile repetitive și fără valoare adăugată, HR-ul nu poate să își preia rolul strategic pe care trebuie să îl joace.
Specialiștii de HR trebuie să...
Continuarea materialului o găsiți pe www.hrmanageronline.ro.