În cartea sa, Songs of America, Jon Meacham relatează o discuție dintre Einsenhower și John Kennedy: „Dl. Președinte, înainte să fi aprobat acest plan, i-ați avut pe toți de față pentru a dezbate problema ca să vedeți care sunt argumentele pro și contra și a lua o decizie sau v-ați întâlnit cu fiecare dintre ei, pe rând?” Iată câteva idei despre cum să organizezi o sesiune de consiliere de succes pentru a lua decizii cu impact major asupra organizației tale. Construiește-ți o echipă de oameni care să știe să adune și să structureze informațiile necesare pentru analizarea situației. În situații complexe certitudinea este rareori posibilă. Dar claritatea este importantă și inspiră încredere. Așa că încearcă să construiești o echipă de oameni în ale căror capacități de cercetare și analiză să ai încredere și care să-ți asigure accesul la informațiile de care ai nevoie. Dar, în procesul de colectare a informațiilor, ferește-te de zgomot, ne previne Barack Obama. Acesta a constatat că e televizorul și social media sunt generatoarele unui amalgam de opinii și informații cu efect negativ asupra capacității noastre de analiză. Ai grijă ca în echipa ta de consilieri să aduci oameni cu o mare diversitate de perspective. În cazul deciziilor importante, contextul este vital. Pentru a căpăta o viziune de perspectivă ai nevoie de oameni cu experiență și pregătire diferite, cu opinii și personalități diverse. Fiecare opinie contează și informează. Alyssa Mastromonaco a făcut parte din echipa senatorului și apoi a președintelui Barack Obama, între anii 2004-2014. În cartea sa, Who Thought This Was A Good Idea, Alyssa