,,Doingbusiness.ro a conturat cea mai importantă conferință de afaceri anuală din România prin evenimente

Sesiunea plenară a conferinței de la Oradea, moderată de jurnalistul Radu Soviani, va fi deschisă de Andreea Cramer – reprezentant al Telekom România, care va informa audiența și va răspunde întrebărilor publicului în privința optimizării costurilor companiilor prin soluții adaptate, individualizate. În contextul dobânzilor minime istorice din România (deci a perspectivelor de creștere în perioada următoare), Miruna Răileanu – reprezentantul Coface România va prezenta beneficiile asigurării în gestionarea riscului de credit, iar Daniel Pană, country managerul SAS România va demonstra cum activitatea de analiză a datelor proprii ale afacerilor este la îndemână și poate fi folosită pentru interpretarea și îmbunătățirea performanței de afaceri, cu alte cuvinte – democratizarea activității de analiză a datelor. În cazul în care participanții prezenți nu au reușit încă să cuantifice costurile angajărilor nepotrivite, antreprenorii din Bihor și județele învecinate vor avea la îndemână, nu numai un instrument de măsurare a acestora, dar și soluția limitării pierderilor cauzate de astfel de recrutări, prezentată de Radu Stănescu – managing partner 1tedjob.
Cele două workshopuri ale conferinței vor fi sustinute de reprezentanții partenerului Microsoft România – Net Brinel și de Liviu Sav – FCCA Director InfoCredit și Dumitru Ion – CEO Kompass România. Workshopul dedicat afacerilor din era digitală dezvăluie participanților care sunt serviciile de care antreprenorii deja dispun, deci la îndemâna lor, și fără costuri suplimentare, dar care nu sunt folosite la adevărata lor capacitatea pentru accelerarea afacerilor. Conferința se încheie cu provocările și soluțiile legate de accesarea fondurilor europene și cu soluții ,,obligatorii’’ în privința generării oportunităților imediate de vânzări.
Asociația Firmelor Bihorene (AFB) este co-organizator al Conferinței Business to more Business de la Oradea iar partenerii evenimentului sunt: Telekom Romania, Coface, Microsoft Romania, SAS Romania, 1tedjob, InfoCredit, Net Brinel și Kompass Romania. Ramada Oradea este partenerul logistic al conferinței.
Evenimentul este susținut prin parteneriate media de: AGERPRES, Calendar Evenimente, Revista CARIERE, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, MANPRES, PrBox.ro, RBE Connect, spatiulconstruit.ro, Manager Express, Transilvania Business, Investclub, ghidlocal.com, Inspire, Buzzjob, Forbes și Crișana. Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile aici: http://evenimente-2016.doingbusiness.ro/evenimente-viitoare/b2mb-2016-oradea/. Participarea este gratuită pentru primele două persoane înregistrate din cadrul fiecărei companii reprezentate la eveniment.
Conferința Regională Business to More Business va continua după Oradea cu evenimentul organizat la Timișoara în 8 decembrie 2016, iar în noiembrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul de referință CEO Conference, unde vor fi invitați cei mai importanți lideri de companii din Romania si din strainătate. (detaliile aici).
(Acest articol este un parteneriat media)