Un domeniu important de business, de la care consumatorii de astăzi au așteptări mari,, în ceea ce privește serviciile digitale și conținutul pe care îl primesc.
Este vorba despre industria de media și divertisment (M&E), care trece prin transformări. Nu e de rău, deoarece “vestea bună e că, în timp ce tehnologia a schimbat așteptările spectatorilor, tot ea a permis dezvoltatorilor de conținut și furnizorilor de servicii să-și aducă viziunile creative pe marile şi micile ecrane din întreaga lume în moduri mai eficiente şi inovatoare”, după cum subliniază Thomas Burns, CTO Media & Entertainment, Dell EMC.
Transformarea digitală este un concept de bază pentru organizațiile de azi. Alături de avantajele oferite de tehnologiile emergente, aceasta continuă să-și demonstreze valoarea în dezvoltarea business-ului.
Aspecte pentru ca transformarea să fie reușită
O astfel de călătorie este, însă, complexă. Thomas Burns evidențiază că, în cazul evoluției afacerilor M&E moderne, directorii de top şi factorii de decizie IT ar trebui să ia în considerare următoarele aspecte pentru ca transformarea să fie reușită: Transformarea forței de muncă – care devine tot mai importantă pentru firmele care operează în industria M&E; Virtualizarea – care permite organizațiilor să instaleze aplicații noi, independent de platforma hardware, ceea ce înseamnă că dezvoltatorii pot fi mai flexibili, menținând compatibilitatea cu cele mai noi aplicații; Capitalul reprezentat de date – adică valoarea ce ar putea fi obținută prin monetizarea a ceea ce se află în biblioteca de active – reprezintă o valoare cheie pentru firmele M&E.
Nu în ultimul rând, în toată această transformare, într-o lume conectată global şi adesea descentralizată, care se bazează tot mai mult pe cloud, securitatea constituie un factor de diferenţiere pe piaţă şi un element cheie al afacerii. „Doar prin dezvoltarea de strategii IT moderne și prin adoptarea de soluţii de infrastructură inovatoare firmele M&E îşi pot alinia operaţiunile pe viitor, îşi pot securiza activele digitale şi îşi pot transforma capitalul de date pentru a genera valoare din exploatarea bazinelor extinse de date pe care le-au construit pentru un viitor bazat pe creștere şi profitabilitate”, mai spune Thomas Burns.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.