Un domeniu important de business, de la care consumatorii de astăzi au așteptări mari,, în ceea ce privește serviciile digitale și conținutul pe care îl primesc.
Este vorba despre industria de media și divertisment (M&E), care trece prin transformări. Nu e de rău, deoarece “vestea bună e că, în timp ce tehnologia a schimbat așteptările spectatorilor, tot ea a permis dezvoltatorilor de conținut și furnizorilor de servicii să-și aducă viziunile creative pe marile şi micile ecrane din întreaga lume în moduri mai eficiente şi inovatoare”, după cum subliniază Thomas Burns, CTO Media & Entertainment, Dell EMC.
Transformarea digitală este un concept de bază pentru organizațiile de azi. Alături de avantajele oferite de tehnologiile emergente, aceasta continuă să-și demonstreze valoarea în dezvoltarea business-ului.
Aspecte pentru ca transformarea să fie reușită
O astfel de călătorie este, însă, complexă. Thomas Burns evidențiază că, în cazul evoluției afacerilor M&E moderne, directorii de top şi factorii de decizie IT ar trebui să ia în considerare următoarele aspecte pentru ca transformarea să fie reușită: Transformarea forței de muncă – care devine tot mai importantă pentru firmele care operează în industria M&E; Virtualizarea – care permite organizațiilor să instaleze aplicații noi, independent de platforma hardware, ceea ce înseamnă că dezvoltatorii pot fi mai flexibili, menținând compatibilitatea cu cele mai noi aplicații; Capitalul reprezentat de date – adică valoarea ce ar putea fi obținută prin monetizarea a ceea ce se află în biblioteca de active – reprezintă o valoare cheie pentru firmele M&E.
Nu în ultimul rând, în toată această transformare, într-o lume conectată global şi adesea descentralizată, care se bazează tot mai mult pe cloud, securitatea constituie un factor de diferenţiere pe piaţă şi un element cheie al afacerii. „Doar prin dezvoltarea de strategii IT moderne și prin adoptarea de soluţii de infrastructură inovatoare firmele M&E îşi pot alinia operaţiunile pe viitor, îşi pot securiza activele digitale şi îşi pot transforma capitalul de date pentru a genera valoare din exploatarea bazinelor extinse de date pe care le-au construit pentru un viitor bazat pe creștere şi profitabilitate”, mai spune Thomas Burns.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința