Este cunoscut rolul de profesor pe care Steve Jobs, fondatorul Apple, l-a avut în succesul companiei. Cultura, produsele, serviciile şi atitudinea faţă de angajaţii şi consumatorii brandului sunt de departe cea mai bună moştenire pe care a lăsat-o echipei.
Ei sunt într-o continuă dezvoltare.
Liderii autentici se dezvoltă personal şi profesional şi luptă să ajungă cea mai bună variantă a lor. Propriile realizări nu îi satisfac, de aceea caută mereu provocări în traseul lor profesional.
Nu se plâng.
Majoritatea liderilor autentici au învăţat că provocările sunt o metodă bună de dezvoltare, de aceea, ei încearcă în permanenţă să demonstreze propriei persoane şi celor din jur că sunt unici, capabili, demni.
Nu imită pe nimeni şi sunt modele pentru cei din jur.
Liderii autentici învaţă din experienţă şi din interacţiunea pe care o au cu mentorii lor, dar îşi urmăresc propriul drum. Ei au propriile metode de rezolvare a problemelor şi au încredere în deciziile pe care le iau. Liderii sunt cei care îi inspiră pe cei din jurul lor.
Comunică eficient cu cei din jur.
Liderul autentic relaţionează bine, atât în mediul extern, cât şi în interiorul companiei, iar acest lucru duce la o mai bună comunicare.
Transmit putere.
Oferă recunoaştere celor din echipă care sunt pragmatici şi orientaţi către rezultate şi care îi ajută să-şi atingă misiunea pe care o au. În plus, aceşti lideri au o atitudine pozitivă de a vedea mereu calităţile oamenilor.
Nu se tem de schimbări.
Acceptă riscul ca parte din viaţa zilnică şi au o bună capacitate de adaptare la orice situaţie, ba chiar consideră că schimbările sunt benefice pentru dezvoltarea unei companii.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința