La competiţie pot participa orice tip de persoane juridice din România, respectiv primarii, organizaţii ce militează pentru conservarea naturii, instituţii educaţionale, organizaţii nonguvernamentale sau alte tipuri de asocaţii. Astfel, pentru a beneficia de cei 15.000 de euro/proiect disponibili pentru concursul “Energia conteaza”, ofertanţii trebuie să înscrie proiecte axate pe implementarea unei soluţii ce promovează folosirea eficientă a resurselor naturale, în special energie, în vederea reducerii emisiilor de CO2.
“Cunoştinţele cu privire la consumul propriu şi costurile implicate motivează oamenii să fie mai constienţi şi de obicei mai atenţi cu modul în care folosesc energia. O folosire prudentă a acestei resurse poate reduce costurile aferente facturii de energie şi cu 30 %”, a precizat Marian Sisu, director general ista România.
Concursul pilot “Energia contează” organizat de către ista în toate cele 25 de state unde compania este prezentă, este la a doua ediţie, devenind deja o competiţie anuală.
Recomandările editorilor
-
Pluxee și FoodFix lansează „Prânz la Fix”. 22 de rețete gândite pentru prânz create de Chef Cătălin Scărlătescu
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă. -
Harta economică a României: Serviciile domină, industria rezistă, forța de muncă scade
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați. -
Wizrom Software preia Co-Factor și își extinde portofoliul cu soluții strategice pentru resurse umane
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților. -
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Leadership
-
Articol susținut de DAAS EPTA RomaniaDaniel Santa, directorul Brașov Running Festival: Nu avem cum să ne dezvoltăm ca societate fără sport și fără cultură
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare. -
Liderul care unește oameni și dezvoltă afaceri | Podcast CARIERE - Jurnal de leadership: Danor Ionescu, CEO Pall-Ex România
O călătorie care unește kilometri, oameni și mașini – dar și o lecție de business care începe simplu: când drumul nu există, îl construiești. -
Poveste de brand: De la ce vine numele Sephora
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă. -
Cele mai frumoase Târguri de Crăciun din România. În ce perioadă poți să le vizitezi
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.