La competiţie pot participa orice tip de persoane juridice din România, respectiv primarii, organizaţii ce militează pentru conservarea naturii, instituţii educaţionale, organizaţii nonguvernamentale sau alte tipuri de asocaţii. Astfel, pentru a beneficia de cei 15.000 de euro/proiect disponibili pentru concursul “Energia conteaza”, ofertanţii trebuie să înscrie proiecte axate pe implementarea unei soluţii ce promovează folosirea eficientă a resurselor naturale, în special energie, în vederea reducerii emisiilor de CO2.
“Cunoştinţele cu privire la consumul propriu şi costurile implicate motivează oamenii să fie mai constienţi şi de obicei mai atenţi cu modul în care folosesc energia. O folosire prudentă a acestei resurse poate reduce costurile aferente facturii de energie şi cu 30 %”, a precizat Marian Sisu, director general ista România.
Concursul pilot “Energia contează” organizat de către ista în toate cele 25 de state unde compania este prezentă, este la a doua ediţie, devenind deja o competiţie anuală.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
Leadership
-
GRAMPET Group anunță un nou director general pentru filiala din Grecia a Grup Feroviar Român
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român -
Experiențe care schimbă perspective. Cum sprijină Agrii și Asociația Ascendis formarea copiilor din programele World Vision
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a -
Nicoleta Pantea, FAN Courier: Peste cinci ani, angajatul FAN Courier va fi mai conectat, mai bine pregătit și mai apreciat
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea -
Tineri care intervin unde educația nu ajunge | Ideile noilor generații
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința