La mijlocul anilor 20, Sam Altman vindea startup-ul Silicon Valley pe care îl fondase, pentru suma de 43,4 milioane de dolari. Acum, Altman este renumit pentru că a finanțat alte startup-uri, care acum înregistrează un profit mare. Nu de puține ori, multimiliardarul Altman a fost solicitat să spună în ce constă succesul său. “Gândește pentru tine, crede în tine”, reprezintă numai unul dintre reperele sale…
Zilele acestea, Altman a dezvăluit cum să ai succes. Pe blogul numit chiar așa - "How To Be Successful". "Este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le-am scris vreodată", a declarat el.
Ceva important
"Am observat mii de fondatori și m-am gândit foarte mult la ceea ce este nevoie pentru a face o sumă imensă de bani. Sau pentru a crea ceva important. De obicei, oamenii încep să dorească banii întâi. Și abia pe urmă restul”, scrie Altman. "Totul este mai ușor de făcut, odată ce ați atins deja un nivel de bază al succesului (prin privilegiu sau efort). Și doriți să faceți în așa fel, încât să transformați acest lucru într-un succes extraordinar”.
Lecție
El consideră că a gândi pentru tine reprezintă una dintre cele mai puternice lecții. Și că astfel poți să-ți dai seama ce trebuie să faci în situații care par să nu aibă nici o soluție. De asemenea, foarte puternică este "credința de sine", spune el. "Cei mai de succes oameni pe care îi cunosc cred în ei înșiși aproape până la punctul de a-și face iluzii". Dacă nu credeți în voi înșivă, este greu să aveți idei divergente despre viitor. Dar aici, în acest viitor este locul unde se creează cea mai mare valoare, explică Altman.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.