Leadership Reset. Rolul liderului în schimbare, nevoia de autenticitate și pregătirea pentru viitor cu umanitate.
Lumea de business se schimbă cu o viteză amețitoare. În încercarea de a se reașeza pe o traiectorie a predictibilității, adaptându-se continuu nevoii de claritate în ambiguitate și incertitudine, organizațiile experimentează continuu fenomene care le pun la încercare flexibilitatea, reziliența și puterea de a se replia cu rapiditate.
În acest carusel al schimbării, liderii se confruntă, pe lângă presiunea performanței, cu dileme ce țin de identitatea și sensul afacerii care le vor pune la încercare personalitatea și stilul de leadership.
Transformările sunt greu de realizat, în ciuda celor mai bune intenții. Companiile trebuie să înțeleagă corect mai multe elemente, inclusiv stabilirea unor obiective ambițioase, bazate pe fapte și construirea unui "de ce" convingător, care merge dincolo de obsesia rezultatului.
În acest context avem nevoie să știm:
Cum creăm energia potrivită în organizații, cum păstrăm și accelerăm momentul când transformarea cere rapiditate?Multe organizații se blochează în blocul de pornire, pierzând timp, energie și impuls prețios. O problemă este că practicile și comportamentele inrădăcinate pot avea un impact negativ asupra obținerii unor rezultate rapide. Multe echipe de lideri după entuziasmul inițial și energia care demarează schimbarea obosesc: pentru că uneori schimbarea este peste puterile lor și lipsa ritmul lui sau a rezultatelor așteptate frustrează și uzează. Reenergizarea unei echipe de lideri și menținerea focusului la elementele strategice este la fel de importantă ca gândirea inițială a schimbării. Care sunt experiențele și practicile care pot funcționa este tema pe care ne propunem să o invitații noștri.
Dilema angajamentului în organizație: ce este rezonabil să cerem oamenilor și cum construim o relație care să fie considerată un schimb corect, în timp ce gestionăm așteptările stakeholderilor în noua lume a businessului. Ce facem atunci când însăși echipa de leadership nu mai crede în obiective? Angajamentul este molipsitor și are nevoie de exprimare autentică din partea liderilor. Sunt Ines obiective de business care devin aparent nerezonabile și decizii luate în ierarhia superioară a unei companii internaționale care pot demotiva. Care este soluția și ce tip de spațiu de gândire are nevoie o echipă de leadership pentru a-și asuma obiective ambițioase și a menține angajamentul în organizație din propriul angajament real.
Care sunt practicile de leadership care transformă businessul și cum ajută o cultură de organizație centrată pe nevoile oamenilor la atingerea obiectivelor de business? Resursele oricărei afaceri sunt limitate și, de multe ori, aspirația de a îndeplini nevoile și cerințele tuturor oamenilor din organizație vine în contradicție cu posibilitățile reale sau cu anumite obiective pe termen lung. Echipele de leadership care reușesc să implementeze practici în care transparența și onestitatea sunt regula de bază și, modelează comportamente ale dialogului colaborativ pentru a găsi soluții sunt cele care pot crea o cultură de organizație cu adevărat centrată pe nevoile oamenilor. Credeam că este un exercițiu de echipă la nivel de organizație și ne dorim să aducem exemple și lecții învățate în decursul timpului de invitații noștri.
UPDATE: Înregistrarea video integrală
width="560" height="315" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen">
AGENDA9:00 – 10:00 Welcome coffee și Înregistrarea participanților----------------------------------------------------10.00 – 10.10 Deschidere eveniment
Speakers: Cati Lupașcu, Redactor-șef Revista CARIERE si Diana Voicu, Senior Consultant Learning Architect, MMM Consulting -----------------------------------------------------10.10 - 10.30 Titlul sesiunii: Lideri în caruselul schimbăriiLink înregistrare aici >>
Prezentarea în format PDF
Synopsis: Uneori amețitor sau plin de adrenalină, caruselul schimbărilor angrenează echipele de leaderi în mod diferit. Manualul de schimbare nu mai prescrie pași care pot fi făcuți rând pe rând ci solicită curajul de a te sui în carusel, a trece peste amețeala și răul vitezei și a te bucura de aventură având încredere în sistemele de siguranță ale companiei și oamenilor din organizație. Cum se vede abordarea schimbării în era în care tendințele influențează drastic, cum se redefinește conducerea schimbării și ce nevoie există la vârful organizațiilor? O punere în temă și o lansare de întrebări atât pentru leaderii de business cât și pentru oamenii de HR.
Speaker:Madi Rădulescu Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting------------------------------------------------------10.30– 10.50 Titlu sesiunii: (A fost o vreme când) Liderii mureau. Despre invazia contra-eroilor moderniLink înregistrare aici >>
Prezentarea în format PDF
Synopsis O analiză obiectivă despre importanța echilibrului și adecvării în aplicarea principiilor organizaționale din partea managerilor.
Context: Se observă, recent, o tendință de scădere a considerației reciproce între angajați și angajatori, reflectată în multiple moduri. Una dintre consecințele notabile este o scădere a productivității, cauzată parțial de așteptările nesustenabile ale angajaților. Aceste așteptări pot fi atribuite înțelegerii precare din partea managerilor și liderilor organizaționali față de resursele, timpul și efortul necesare pentru atingerea acestor așteptări. Se insistă asupra sensibilității excesive, pe care atât angajații cât și managerii acestora o manifestă în ultimii ani, și a ineficienței programelor organizaționale menite să contracareze această sensibilizare excesivă a angajaților confruntați cu dinamica pieței.
Cum se vede, de fapt, leadershipul de la baza organizației și cum ne pregătim liderii pentru a se adapta noii schimbări de paradigmă?
Speaker:Lavinia Țânculescu-Popa, Lect. Univ. Dr. UHB și SNSPA, Vice-Președinte APIO----------------------------------------------------------10.50 – 11.30 PANEL –CEO’s VoiceLink înregistrare aici >>
Synopsis: Lumea de business se schimbă cu o viteză amețitoare. În încercarea de a se reașeza pe o traiectorie a predictibilității, adaptându-se continuu nevoii de claritate în ambiguitate și incertitudine, organizațiile experimentează continuu fenomene care le pun la încercare flexibilitatea, reziliența și puterea de a se replia cu rapiditate.
În acest carusel al schimbării, liderii se confruntă, pe lângă presiunea performanței, cu dileme ce țin de identitatea și sensul afacerii care le vor pune la încercare personalitatea și stilul de leadership.
Transformările sunt greu de realizat, în ciuda celor mai bune intenții. Companiile trebuie să înțeleagă corect mai multe elemente, inclusiv stabilirea unor obiective ambițioase, bazate pe fapte și construirea unui “de ce” convingător, care merge dincolo de obsesia rezultatului. În acest context avem nevoie să știm:
Cum creăm energia potrivită în organizații, cum păstrăm și accelerăm momentul când transformarea cere rapiditate? Multe organizații se blochează în locul de pornire, pierzând timp, energie și impuls prețios. O problemă este că practicile și comportamentele înrădăcinate pot avea un impact negativ asupra obținerii unor rezultate rapide.
The Engagement dilemma: ce este rezonabil să cerem oamenilor și cum construim o relație care să fie considerată un schimb corect în timp ce gestionăm așteptările stakeholderilor în noua lume a businessului? Ce facem atunci când însăși echipa de leadership nu mai crede în obiective?
Care sunt practicile de leadership care transformă businessul și cum ajută o cultură de organizație centrată pe nevoile oamenilor la atingerea obiectivelor de business?Speakers:
Claudia Oanea, Managing Director, Siemens Healthineers Romania
Ondrej Safar, Country Manager, Grupul CEZ
Raluca Bontaș, Partener, Global Employer Services, Deloitte România
Moderator: Madi Rădulescu, Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting-----------------------------------------------------------11.30-11.45 Titlul sesiunii: Leadership feminin. Lideri in caruselul schimbarii
Speaker: Violeta Ciurel, VP Women on Boards, PWN RomaniaLink înregistrare aici >>
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința