Skip to main content

statut

    • Achiziție de flotă auto nepoluantă, în valoare de un milion de euro

      După recenta achiziție de către Interbrands Marketing & Distribution SRL (IBR), Europharm Distribuție (EPH) anunță înlocuirea integrală a flotei auto utilizate în mare parte de către forța de vânzări. Un număr de peste 80 de autoturisme vor fi înlocuite până la finalul lunii ianuarie 2017 cu modelele hibrid Toyota Auris Terra și Toyota Yaris, în cadrul unui parteneriat strategic încheiat între IBR și Toyota în România. 
    • Adevărul despre ce se întâmplă cu clasa de mijloc din Germania

      Diferenţele dintre păturile sociale din Germania s-au accentuat în ultimele decenii, potrivit celui mai nou studiu, efectuat de către Fundaţia Hans Bockler.
      Cercetătorii care au efectuat această analiză susţin că Germania este una dintre puţinele ţări de pe glob în care inegalitatea socială tinde să-şi pună amprenta şi asupra generaţiilor viitoare. Spre exemplu, nivelul maxim de educaţie atins de cei rămaşi sub pragul sărăciei este cel gimnazial.
    • Ajungi şi rămâi sus dacă eşti cel mai bun

      Societățile distribuie un număr limitat de statuturi dobândite. Acestea se conturează și se obțin în cadrul competiției cu alți membri ai societății care aspiră la statut: student, manager, politician etc. Dobândirea statutului social este rezultatul unor alegeri individuale și al unei competiții. Se face prin efort și este însoțită de anumite costuri personale, întrucât îl obligă pe individ la alegeri de tip: carieră, relații sociale, loc de rezidență etc.
    • Profesie și statut, o relație pe termen lung

      Student, profesor, director, avocat, președinte - sunt statuturi dobândite. Societatea judecă aptitudinile individuale și eșecurile personale în raport cu ele. Într-o profesie, prestigiul este dat de seriozitate și de cât suflet pui în ceea ce faci, pe termen lung. De aici vin, de fapt, recunoașterea profesională, autoritatea și felul în care îi poți forma pe cei din jurul tău.
    • Chiar dacă nu recunoaştem, toţi vrem s-avem statut

      Decenii la rând, cercetătorii au cântărit această ipoteză: e în natura umană să îți dorești să fii cineva în cercul tău social, în branșa în care lucrezi sau în societate? Este nevoia de a avea un statut o preocupare fundamentală? Unii susțin că e o nevoie înnăscută de prestigiu și de reputație. Alții pun la îndoială ideea că ar avea vreo legătură cu starea de bine sau cu stima de sine. 
    • Profesie și statut ‒ o relație pe termen lung

      Astăzi, diplome are toată lumea. Engleza o vorbim inclusiv în casă, iar calculatorul și tehnologia sunt a doua noastră natură. Pentru a promova într-o companie sau pentru a deveni cunoscut ca profesionist, oamenii trebuie să te cunoască și să te recunoască, reiese din articolul publicat în ediția de noiembrie a Revistei Cariere, în secțiunea Specialist. Aptitudinile, talentele, abilitățile și discernământul – strategic și financiar – nu sunt suficiente. Ai nevoie să te impui, să îți creezi un stil personal, să te autopromovezi. Pe scurt, să îți construiești brandul personal. 
    • De ce să nu plângi după statut, iubire şi căsătorie

      Unii experţi le consideră nevoi umane fundamentale. Vă prezint foarte pe scurt trei modele recente, fundamentate unul pe studii din neuroştiinţe, altul pe combinarea psihologiei nevoilor umane cu observaţii directe în procese de coaching, iar cel de-al treilea pe studii empirice de psihologie şi psihiatrie. Apoi, supun aceste modele gândirii critice. La final, vă ofer patru întrebări coaching-style, care ar putea schimba performanţele şi vieţile unora.

Recomandările editorilor