Skip to main content

loialitate

    • Nerecunoașterea meritelor este principalul motiv pentru care angajații pleacă din companie

      Angajatorii se plâng de lipsa de personal dar nu fac eforturi pentru a-și păstra angajații. Principalul motiv care afectează loialitatea salariaților români față de angajator este nerecunoașterea meritelor. 4 din 10 salariați din mediul privat consideră că managerii nu le încurajează și sprijină dezvoltarea, iar mai bine de jumătate spun că nu primesc feedback valoros de la manager care să îi ajute să se dezvolte.
    • Cine este mai loial?

      Loialitatea nu are nici o legătură cu timpul de când eşti angajat. Cine este mai loial: veteranul care este de 20 de ani angajat şi nu face altceva decât să îşi ducă traiul, criticând compania pe furiş, sau angajatul de 6 luni care îţi susţine munca şi ajută compania să ajungă undeva mai sus? 
    • Trei moduri în care câştigi loialitatea clienților

      Dezvoltarea loialității clienților seamănă foarte mult cu întreținerea unei prietenii – implică interes și respect reciproc. Loialitatea clienților este unul dintre cei mai importanți factori din lumea afacerilor de astăzi și vă poate aduce nu doar mai mult succes în afacere, ci și înțelegere, dacă ocazional comiteți anumite greșeli. Aceste trei lucruri vă pot ajuta să construiți o bază loială de clienți și să le oferiți servicii excepționale.
    • Crezi că eşti un manager experimentat şi n-ai cum să porneşti cu stângul? Mai gândeşte-te!

      ©  2015 Harvard Business School Publishing Corp.

      Atunci când preiei primul rol de conducere din cariera ta sau când ai deja experienţă, dar devii conducătorul unei noi echipe, este esenţial ca primele impresii pe care le laşi să fie conforme cu realitatea. Dacă le laşi oamenilor o impresie greşită despre tine încă din primele zile în care lucraţi împreună, este foarte probabil să ajungi să suporţi, mult timp de atunci înainte, consecinţele acelei prime impresii. Studiile făcute asupra modului în care oamenii îşi formează percepţiile indică spre trei greşeli majore pe care ar fi mai bine să le eviţi dintru început. Eu le-aş numi „greşeli de începător”, dar acestea sunt nişte greşeli pe care le fac până şi managerii experimentaţi. 
    • Câţi bani valorează loialitatea în business




      Acum câţiva ani, două mari companii au fost la un pas de colaps. Au ieşit basma curată, în loc să între în sevraj, pentru că investiseră în loialitate faţă de angajati şi de clienţi. Ce au făcut ele diferit de restul companiilor care, în situaţii similare, au dispărut de pe piaţă? 
    • Cum să creezi un cult în jurul brandului tău

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Într-o zi de joi pe la 11 dimineaţa, magazinul Supreme din selectul cartier SoHo al New York-ului – unde sunt concentrate multe magazine de lux, boutique-uri şic, ateliere ale artiştilor şi galerii de artă – lansează un nou design de pantofi sport, iar oamenii aşteaptă stând la o coadă atât de lungă, încât ajunge să înconjoare clădirea, doar ca să fie primii care îşi cumpără noii pantofi. În acest timp, în Parcul Madison Square, o altă coadă şerpuieşte trecând peste peluze bine îngrijite, iar oameni aşteaptă la rând aproape o oră ca să-şi cumpere un cheeseburger Shake Shack. Iar în centrul oraşului, pe strada Orchard, Tyler, supranumit Creatorul - care este „omul de bază” al colectivului de creatori hip hop ai vestimentaţiei şi accesoriilor comercializate pe site-ul Odd Future - este gazda unui magazin de tip „pop-up”, care este amenajat şi deschis temporar pentru vânzări sezoniere, iar o mie de fani aşteaptă să-l întâlnească pe artist şi să-i cumpere accesoriile.

    • Cat de loial sunteti organizatiei in care lucrati?

      Pentru organizatie, loialitatea reprezinta un ideal, in primul rand pentru ca un angajat loial va rezista tentatiei de a-si schimba locul de munca, ceea ce va reduce semnificativ fluctuatia personalului. In al doilea rand, un angajat loial se va implica cu toata fiinta sa in realizarea, la cote cat mai inalte, a obiectivelor stabilite, fapt ce va avea ca rezultat o performanta crescuta si o eficienta mai mare a organizatiei. Loialitatea este un indicator fidel al culturii organizatiei si depinde de relatiile ce se stabilesc intre angajati (personalitatea, obiectivele si valorile lor) si organizatie, al modului in care aceasta stie sa raspunda asteptarilor celor ce lucreaza in cadrul ei.

Recomandările editorilor