
loialitate
-
Ani buni, în multe companii, ideea de loialitate a angajatului s-a confundat periculos cu disponibilitatea constantă, cu efortul dus la extrem și cu prezența la birou până târziu în noapte. Munca excesivă, supranumită „workaholism”, este
-
Angajați loiali vs. angajați oportuniști: Cum își aleg companiile oamenii de viitor
Companiile care doresc să-și asigure succesul pe termen lung trebuie să acorde o atenție deosebită retenției angajaților loiali și motivați. Acești angajați contribuie semnificativ la stabilitatea și creșterea organizației. Înțelegerea factorilor care determină loialitatea sau -
Nerecunoașterea meritelor este principalul motiv pentru care angajații pleacă din companie
Angajatorii se plâng de lipsa de personal dar nu fac eforturi pentru a-și păstra angajații. Principalul motiv care afectează loialitatea salariaților români față de angajator este nerecunoașterea meritelor. 4 din 10 salariați din mediul privat consideră că managerii nu le încurajează și sprijină dezvoltarea, iar mai bine de jumătate spun că nu primesc feedback valoros de la manager care să îi ajute să se dezvolte. -
Angajatori, prețuiți-vă talentele azi ca să nu le pierdeți mâine!
Revoluția digitală reconfigurează piața muncii peste tot în lume. Criza talentelor este un subiect global care constrânge angajatorii în a-și reinventa politicile de resurse umane. Digitalizarea nu poate rezolva decât parțial această criză, așadar accentul -
Cum a ales o companie să le spună mulțumesc angajaților săi
O companie răsplătește loialitatea cu bani în plus la pensie iar printre norocoși se află și 548 de angajați din România. Compania va vira peste un milion de lei în fondul de pensii al angajaților români cu cel puțin cinci ani vechime. -
Ce alegi între satisfacția sau loialitatea clientului?
Satisfacția clientului poate reprezenta o opinie, o evaluare pe o scară (de obicei de la 1 la 5) la întrebări precum „Cât de mulțumit sunteți de interacțiunea cu noi?” sau „Am îndeplinit așteptările dumneavoastră cu privire la …?”. -
Cine este mai loial?
Loialitatea nu are nici o legătură cu timpul de când eşti angajat. Cine este mai loial: veteranul care este de 20 de ani angajat şi nu face altceva decât să îşi ducă traiul, criticând compania pe furiş, sau angajatul de 6 luni care îţi susţine munca şi ajută compania să ajungă undeva mai sus? -
Trei moduri în care câştigi loialitatea clienților
Dezvoltarea loialității clienților seamănă foarte mult cu întreținerea unei prietenii – implică interes și respect reciproc. Loialitatea clienților este unul dintre cei mai importanți factori din lumea afacerilor de astăzi și vă poate aduce nu doar mai mult succes în afacere, ci și înțelegere, dacă ocazional comiteți anumite greșeli. Aceste trei lucruri vă pot ajuta să construiți o bază loială de clienți și să le oferiți servicii excepționale. -
Crezi că eşti un manager experimentat şi n-ai cum să porneşti cu stângul? Mai gândeşte-te!
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp.
Atunci când preiei primul rol de conducere din cariera ta sau când ai deja experienţă, dar devii conducătorul unei noi echipe, este esenţial ca primele impresii pe care le laşi să fie conforme cu realitatea. Dacă le laşi oamenilor o impresie greşită despre tine încă din primele zile în care lucraţi împreună, este foarte probabil să ajungi să suporţi, mult timp de atunci înainte, consecinţele acelei prime impresii. Studiile făcute asupra modului în care oamenii îşi formează percepţiile indică spre trei greşeli majore pe care ar fi mai bine să le eviţi dintru început. Eu le-aş numi „greşeli de începător”, dar acestea sunt nişte greşeli pe care le fac până şi managerii experimentaţi. -
Câţi bani valorează loialitatea în business
Acum câţiva ani, două mari companii au fost la un pas de colaps. Au ieşit basma curată, în loc să între în sevraj, pentru că investiseră în loialitate faţă de angajati şi de clienţi. Ce au făcut ele diferit de restul companiilor care, în situaţii similare, au dispărut de pe piaţă? -
Cumparaturi online: Femeile aleg calitatea, barbatii imaginea brandului
Femeile sunt influentate cel mai mult de calitatea si garantia produsele alimentare (48%), a serviciilor medicale (39%) si asigurarilor (36%), in timp pentru barbati conteaza mai mult imaginea brandului de produs (57%).
-
Cum să creezi un cult în jurul brandului tău
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Într-o zi de joi pe la 11 dimineaţa, magazinul Supreme din selectul cartier SoHo al New York-ului – unde sunt concentrate multe magazine de lux, boutique-uri şic, ateliere ale artiştilor şi galerii de artă – lansează un nou design de pantofi sport, iar oamenii aşteaptă stând la o coadă atât de lungă, încât ajunge să înconjoare clădirea, doar ca să fie primii care îşi cumpără noii pantofi. În acest timp, în Parcul Madison Square, o altă coadă şerpuieşte trecând peste peluze bine îngrijite, iar oameni aşteaptă la rând aproape o oră ca să-şi cumpere un cheeseburger Shake Shack. Iar în centrul oraşului, pe strada Orchard, Tyler, supranumit Creatorul - care este „omul de bază” al colectivului de creatori hip hop ai vestimentaţiei şi accesoriilor comercializate pe site-ul Odd Future - este gazda unui magazin de tip „pop-up”, care este amenajat şi deschis temporar pentru vânzări sezoniere, iar o mie de fani aşteaptă să-l întâlnească pe artist şi să-i cumpere accesoriile.
-
Cele 4 secrete ale liderilor care au nişte angajaţi dedicaţi şi entuziaşti
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Cum te-ai simţit când ai ajuns la serviciu în dimineaţa aceasta? Bănuiesc că mulţi factori te-au făcut să ai chef - sau nu - să te apuci imediat de treabă, dar unul dintre cei mai semnificativi factori a fost, aproape sigur, şeful tău.
-
91% dintre femei se simt neînțelese de către advertiseri
Aceasta a fost una dintre concluziile raportului global Beyond Pink 2012 prezentat de Ben Grossman (Senior Strategist, Jack Morton Worldwide) în cardul primei ediţii a conferinţei Marketing for Women, organizată de SMARK KnowHow.
-
Executivii din IT, consultanţă şi financiar, cei mai iubiți șefi de companie
Portalul Glassdoor.com a realizat un clasament al celor mai iubiți șefi de companie, iar topul primilor 50 este dominat de executivi din domeniile IT, consultanţă şi financiar. Din 50 de „directori iubiţi”, singura femeie care apare pe listă este Sharen Turney, CEO la Victoria's Secret, pe locul 42.
-
Loialitatea angajatilor fata de companie depinde de marimea salariului
Principalul motiv pentru care angajatii sunt loiali companiei in care lucreaza este pachetul salarial atractiv, arata cel mai recent sondaj BestJobs.
-
Cat de loial sunteti organizatiei in care lucrati?
Pentru organizatie, loialitatea reprezinta un ideal, in primul rand pentru ca un angajat loial va rezista tentatiei de a-si schimba locul de munca, ceea ce va reduce semnificativ fluctuatia personalului. In al doilea rand, un angajat loial se va implica cu toata fiinta sa in realizarea, la cote cat mai inalte, a obiectivelor stabilite, fapt ce va avea ca rezultat o performanta crescuta si o eficienta mai mare a organizatiei. Loialitatea este un indicator fidel al culturii organizatiei si depinde de relatiile ce se stabilesc intre angajati (personalitatea, obiectivele si valorile lor) si organizatie, al modului in care aceasta stie sa raspunda asteptarilor celor ce lucreaza in cadrul ei.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...