
gamification
-
La finalul acestei săptămâni va avea loc Think Leadership, eveniment adresat profesioniştilor cu mai mult de patru ani experienţă în vânzări, marketing, finanţe, logistică şi IT.
-
Gândeşte ca un leader! Cum să îţi motivezi angajaţii şi să ajuţi la creşterea productivităţii lor
În perioada 11-12 iunie 2016 la sediul UniCredit Bank din Bucureşti are loc eveniment Think Leadership aflat anul acesta la cea de-a V-a ediţie. Think Leadership îşi propune să faciliteze interacţiunea dintre profesioniştii care cred în învăţarea continuă şi companii de top care se remarcă prin acţiunile pe care le întreprind, atât la nivel intern, cât şi extern. Evenimentul va avea ca temă principală conceptul de “Gamification” care are ca scop folosirea elementelor şi a regulilor de joc în contexte de business. Conceptul de Gamification este din ce în ce mai răspândit în rândul companiilor pentru că ajută la motivarea angajaţilor şi creşterea productivităţii lor. -
Învățare prin joc, rezultate vizibile
În proiectele de învățare prin joc, participanții își descoperă punctele forte şi preferinţele făcând lucruri concrete, cu impact în viaţa profesională, regăsesc importanța firescului şi autenticităţii în relaţia cu ceilalţi și au posibilitatea să progreseze şi să contribuie la o cauză importantă. Succesul de care se bucură conceptul creat și dezvoltat de Dan Berteanu pe aceste principii, pe care l-a denumit „Equatorial Marathon", îi permite acestuia să îl exporte dincolo de granițele țării. -
Laboratorul de idei, o soluţie pe termen lung
Fiecare angajat poate propune o idee inovatoare pentru dezvoltarea businessului, iar pentru aceasta primește puncte. Un program tip gamification, implementat din luna mai a acestui an în cadrul companiei Caroli Foods Group, a generat deja peste 200 de idei. -
Instrumentul care a devenit indispensabil în resursele umane în 2015
Mulţi angajaţi ai companilor par a fi devenit rezistenţi la învăţare. Mai ales după ce, de-a lungul anilor, au participat la training după trainig, din care, de multe ori, nu s-au ales cu mare lucru. De ce nu învaţă angajaţii companiilor la traininguri, de ce transferul de cunoştinţe şi experienţă se face greu? A fost căutat, de-a lungul anilor, răspunsul la aceste întrebări. S-au găsit numeroase explicaţii şi, din fericire, şi soluţii. Una dintre acestea, este platforma de gamification. Pentru că, în mod paradoxal, oricât de ocupat ar fi, oricât de preocupat de rezultate sau de restrângerile bugetare, manager sau subordonat, omul actual își alocă timp pentru jocul preferat pe smartphone sau pentru a citi ultimele postări din social media. Iar jocul îl implică şi îl motivează. -
Absolvent de Mate-Info, cu o carieră de 17 ani în advertising
Abordăm, în ultimul număr al Revistei Cariere, Schimbarea. Cu S mare, pentru că vorbim despre acea cotitură în meserie care, la modul ideal, ar trebui să se producă înainte să rămâi ancorat într-un domeniu care nu te satisface pe deplin. Vasile Alboiu este un director de creație atipic: a terminat Facultatea de Matematică - Informatică a Universității din București, cu o diplomă în Computer Science, și a ajuns să facă advertising, producție TV, scenografie, regie de film și videoclipuri, filme de animație și instalații de tot felul. Un personaj care demonstrează că, tot mai des, meseria unică de-a lungul întregii vieți este o idee expirată, că omul vrea mai mult, poate mai mult, face mai mult.
-
Cum te fac jocurile de strategie un manager mai bun
În ultimul timp, auzim tot mai des de termenul de „gamification”. Jocurile cultivă strategia iar elemente de competiție, feedback și arbitraj ori scoruri sunt introduse în „câmpul muncii” pentru o mai bună performanță a șefilor și a angajaților. Iată cum te fac jocurile de strategie un manager mai bun. -
Eşti gamer, iei job-ul
Şi asta nu are nicio legătură cu poziţia pentru care aplici, ci cu abilităţile tale oarecum non-profesionale. Poţi să fii agent de vânzări, bucătar, om de marketing sau inginer mecanic... dacă te încumeţi să intri în joc şi eşti competitiv, ai mari şanse să ajungi direct în ultima etapă a recrutării. Totul constă în acumularea de puncte... cât mai multe puncte.
-
De ce trebuie să mizeze HR-ul pe tehnologie. Concluzii după HR TECH
Tehnologia schimbă modul de lucru în organizaţii - de ceva timp ne-am familiarizat cu concepte precum echipe virtuale, remote working, bring your own device, shared services. Iar profilul Generaţiei Y vine să amplifice nevoia de a ne adapta la acest context în continuă schimbare, context în care HR-ul trebuie să aibă rolul de ambasador al tehnologiei! Acesta a fost mesajul principal al evenimentului HR Tech, organizat pe 21 noiembrie de revista HR Manager în parteneriat cu Microsoft, Profiles Internaţional, Poonton & Adecco, Cisco, Smartree, IBM, Oracle, Romanian Software şi UCMS Group.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...