Skip to main content

electrocasnice

    • Românii revin la consumerism

      Piața de bunuri de folosință îndelungată din România a avut un început de an foarte bun, cu o creștere de 15% în trimestrul întâi al acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut, și a înregistrat vânzări de 445 de milioane de euro, potrivit rezultatelor indicatorului GfK Temax.
    • Putem să consumăm mai mult

      Evoluția pozitivă a salariilor și scăderea ratei inflației în comparație cu anul anterior au condus la creșterea puterii de cumpărare, se arată în studiul GfK Pulse. Aceste tendințe au un impact sesizabil și în business. 
    • Cum să faci carieră într-o lume dominată de bărbați

      Loredana Butnaru a făcut carieră în industria electrocasnicelor, desfășurându-și activitatea atât în țară cât și în străinătate, la Londra. S-a întors în țară în plină criză, după ce a lucrat ca director de Marketing la Gorenje la Londra, și a preluat conducerea unei companii românești, Marelvi, care avea afaceri de 40 de milioane de euro, pe care a reorganizat-o „ȋn direcţia unei multinaţionale”. Acum conduce afacerile brandului de lux Miele. Care este rețeta unei cariere de succes în domeniul electrocasnicelor și cât de dificil este pentru o femeie să reușească într-o industrie dominată de bărbați aflați din interviul acordat de Loredana Butnaru reporterilor revistei CARIERE.

    • Samsung redefinește design-ul la Fuorisalone 2014, în Milano

      Îmbinând perfect design-ul de ultimă oră cu tehnologia de top, Samsung oferă produse cu design atractiv, precum televizoarele curbate Ultra HD sau mașina de spălat proaspăt lansată Crystal Blue WW9000 și frigiderul Food Showcase. Acestea au fost dezvoltate pentru a răspunde nevoilor consumatorilor moderni în căutare de funcționalitate și soluții de ultimă generație în design, pentru casele lor.

    • În pas cu ecologia, noua ediție a revistei CARIERE!

      Așa cum v-am obișnuit, ediția din luna aprilie a revistei CARIERE este dedicată ecologiei. Anul acesta am ne-am adresat o întrebare: Cât de eco suntem în 2014? Răspunsul îl veți afla în Cover Story-ul noului număr, pe care îl găsiți la punctele de presă Inmedio, Relay, One Minute, şi în reţeaua magazinelor Auchan, Real, Kaufland şi Cora.

    • Un nou magazin Flanco în AFI Palace Ploieşti

      Vechiul frigider, cafetiera „antică” sau maşina de spălat au nevoie de un upgrade? Sau poate vrei să faci un cadou de „casă nouă”. Se apropie sărbătorile şi cadourile la modă nu mai sunt ca altădată. Acum ai nevoie de o gamă largă de produse din care să alegi, dar, mai ales, de consultanţi, preferabil şi în apropierea casei.

    • Bărbaţii din lumea femeilor. Omul din bucătăria Franke

      Bucătăria a fost un mediu asociat cu doamnele, iar o parte dintre electrocasnicele pe care le folosim zi de zi au fost inventate de către femei. Cu toate acestea, în businessul cu electrocasnice, bărbaţii sunt cei care dictează. Cu o experienţă care se întinde pe mulţi ani, Florin Porojan, directorul general al Franke România, spune că este o oprtunitate să lucreze în acest domeniu şi are mare încredere într-o relaţie onestă cu clienţii.

    • „Ferrari-ul bucătăriilor” a ajuns şi în România

      Thermomix, subsidiara producătorului german de electrocasnice premium Vorwerk, lansează oficial pe piaţa din România procesorul multifuncţional de alimente Thermomix TM31, cea mai mică bucătărie mobilă din lume, recomandată de experţii culinari drept „Ferrari-ul bucătăriilor”.

    • Ce facem cu eletrocasnicele uzate?

      Puţini dintre noi ştiu ce să facă cu electronicele vechi sau stricate şi de cele mai multe ori acestea ajung la colectorii stradali de fier vechi şi iau calea unor fluxuri necontrolate, în care grija pentru mediu nu există.

    • GFK: Piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată a depăşit 1,4 miliarde de euro în 2011

      Vânzările de bunuri de folosinţă îndelungată din România au depăşit valoarea de 1,4 miliarde euro în anul precedent, în creştere cu 12,8% faţă de 2010. Cea mai mare creştere înregistrându-se în sectorul IT, unde valoarea vânzărilor a depăşit 427 milioane de euro, în special datorită vânzărilor de laptop-uri şi tablete, conform unui studiu realizat de compania de cercetare GFK.

Recomandările editorilor