cutremur
-
La 85 de ani de la cutremurul devastator din 10 noiembrie 1940, capitala României rămâne una dintre cele mai vulnerabile din Europa în fața unui seism major. -
42.000 de euro au donat românii pentru campania de reconstrucție din Nepal
Peste 42.000 de euro au fost donați până la jumătatea lunii iunie pentru campania de reconstrucție în Nepal, „Bucurie pentru Nepal”/ „Joy for Nepal”, inițiată de alpinistul Alex Găvan. Momentul coincide cu jumătatea perioadei de strângere de fonduri. Numărul persoanelor care au primit asistență medicală, hrană sau corturi pentru adăpost din partea partenerului nepalez al proiectului, fundația Karuna-Shechen, a ajuns în acest timp la 140.135. Beneficiarii trăiesc în 379 de sate izolate, situate în unele dintre cele mai afectate zone din Nepal.
-
Apel de urgență pentru victimele din Nepal
Circa 2 milioane de copii au fost afectaţi de cutremurul care a avut loc în Nepal, iar impactul acestei calamitaţi încă se resimte. Aproape 5.000 de școli au fost distruse complet, ceea ce va declanşa efecte devastatoare pe termen lung în vieţile copiilor din zonă. Spre exemplu, numai în Gorkha, numărul şcolilor se ridică la 500, iar numărul de elevi la 75.000. -
Să ne amintim de ziua de 16 decembrie!
Zi de zi avem parte de evenimente care rămân imprimate ireversibil în istorie, minte și suflet, iar ziua de 16 decembrie nu face exceptie de la această regulă. -
Capsula vieţii, inventată şi comercializată de un român
Numărul clădirilor cu bulină roşie din capitală este alarmant, iar în provincie situaţia este şi mai gri. Dacă ne aducem aminte de cutremurul din `77, când au fost 11.500 de răniţi şi peste 35.000 de clădiri s-au prăbuşit, nu stăm deloc confortabil la gândul unui seism. Şi, din păcate, tragediile nu vin niciodată anunţate.
-
Efectul cutremurelor asupra sistemelor GPS
Fiecare mare cutremur deplasează continentele pe suprafața Pământului. Erorile care apar, din această cauză, în indicațiile sistemului GPS pot genera probleme de amploare cosmică, afirmă experții.
-
Ce riscă România în cazul unui cutremur de proporţii
Într-o Europă Centrală şi de Est dominată încă de economii care nu îşi găsesc colacul de salvare, piaţa asigurărilor nu putea avea o traiectorie mai fericită. Şi totuşi, semne de revenire apar timid. Despre aceastea, dar mai ales despre realităţile pieţei româneşti, am stat de vorbă cu Bruce Bowers, cel care conduce afacerile din Europa Centrală şi de Est (ECE) ale gigantului în asigurări, Allianz. Acesta vorbeşte cu mândrie despre „copiii lui”, adică statele din ECE unde Allianz este prezentă, care au traversat o perioadă dificilă şi care se îndreaptă în direcţia potrivită.
-
EXCLUSIV. Un tanar din Abiko-Shi, Japonia, povesteste pentru Cariere despre urmarile catastrofei
Yoshizumi Aleksander Keita locuieste de 12 ani in Japonia. In prezent se afla in orasul Abiko-Shi, din apropierea capitalei nipone. Mama sa este romanca, iar Yoshizumi studiaza Administrarea Afacerilor. In exclusivitate pentru CariereOnline, tanarul povesteste situatia grea in care se afla japonezii dupa catastrofa de vineri.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.