Skip to main content

cumparator

    • Minţi şi mâini dedicate produselor made in Romania

      Ne plângem că fructele și legumele nu au gust și că lucrurile pe care le găsim în magazine provin din China? Ce-ar fi dacă am inversa tendințele și am cumpăra produse autentic românești? Consumatorii n-au avut nicicând în istorie atât de multă libertate în a-și direcționa banii spre brandurile pe care le apreciază. Internetul permite un nivel de transparență fără precedent, iar când decidem ce cumpărăm, suntem tot mai informați cu privire la alternative.
    • Cum funcționează mintea unui cumpărator




      Te-ai gândit de nenumărate ori de ce alegi să cumperi un anumit lucru în detrimentul altuia? Care e mecanismul prin care alegi un obiect sau un serviciu? Sau, mai mult, te-ai gândit cum ai putea să identifici motivele pentru care potențialii tăi clienți ar putea alege ceea le vinzi tu? 
    • Mediul online - cea mai utilizata sursa de informare

      Nu mai este un secret faptul ca majoritatea dintre noi folosim internetul pentru a ne informa despre diverse lucruri, mai ales cand este vorba de achizitionare de produse sau servicii. In Romania, 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online dupa ce s-au informat inclusiv din magazin, iar unul este hypertasker digital, adica este in principal interesat de caracteristicile tehnice si de atitudinea sociala si etica a companiei producatoare a bunurilor/serviciilor pe care intentioneaza sa le achizitioneze.

    • Cumpărătorii vor varietate și confort în shopping-ul online

      Câți dintre dumneavoastră nu ați achiziționat cel puțin un produs online? De ce online? La această întrebare se găsesc mai multe răspunsuri. Economisești timp, ai varietate, control asupra termenului de livrare și… o procedură convenabilă de returnare a produselor. Acestea sunt și concluziile studiului UPS, în colaborare cu comScore, ,, Pulse of the Online Shopper”, privind preferințele clienților atunci când fac cumpărături online.

    • Cum să vinzi când ți se vinde

      De când am lansat TrainingRoom, mai mulți cunoscuți m-au sunat să-mi vândă diverse servicii. În peste jumătate din aceste situații, discuțiile s-au finalizat prin vânzarea serviciilor mele. Probabil că vă întrebați cum am reușit. Răspunsul este mai simplu decât vă imaginați. Nu eu am reușit asta, ci mai mult ei. Să vă spun cum am ajuns la această concluzie.

    • Ce oferă vânzătorii de apartamente și ce vor cumpărătorii

      Cei mai mulți vânzători cer în continuare prețuri cu 10-20.000 de euro peste ceea ce sunt dispuși să plătească cumpărătorii. Cumpărătorii de apartamente din București vor să fie aproape de metrou și eventual de parc, în bloc ridicat după cutremur, la etaj intermediar și cu balcon. Tot mai mulți precizează clar "fără agenți imobiliari",dar și banii pe care sunt dispuși să-i plătească. Vânzătorii cer în general mult mai mulți bani și uneori chiar urcă prețurile solicitate.

    • Un vanzator bun cladeste un context in care clientul se simte confortabil

      Conceptul de vanzare dezvoltat de Huthwaite pleaca de la client: ce vrea clientul, cum gandeste clientul cand vrea sa cumpere, cum ia clientul decizia de a merge catre un furnizor sau altul. Tot procesul de vanzare este gandit in jurul clientului. In acelasi timp in piata se intalnesc cateva categorii de vanzatori, care imbratiseaza si practica in masura mai mare sau mai mica aceste concepte. Exista trei categorii de vanzatori de succes si inca patru categorii de vanzatori care-si pot imbunatati comportamentul in vanzare daca devin constienti de anumite aspecte.

Recomandările editorilor