
cum sa
-
Într-un mediu profesional din ce în ce mai încărcat, delegarea eficientă devine o abilitate-cheie pentru liderii de succes. Managerii care învață să împartă sarcinile potrivite angajaților potriviți nu doar că își optimizează timpul, dar cresc
-
Tot ce trebuie să știi înainte de a cere o mărire de salariu
Cererea unei măriri de salariu poate fi intimidantă. Iată câteva sfaturi care vă vor ajuta să vă abordați șeful cu încredere și profesionalism.
Cererea unei măriri de salariu poate fi cea mai bună modalitate de -
Cum sa dam valorile jos de pe postere si sa facem organizatia sa le traiasca?
Una dintre cele mai grave probleme din conducerea organizatiilor de astazi este cinismul cu care majoritatea oamenilor trateaza valorile organizatiei.
-
Cum pregăteşti o întâlnire importantă de afaceri
Fie că vorbim despre un client, potenţial client sau investitor, este vital că lucrurile să meargă aşa cum ai plănuit. -
PSIHOatelier: Femeia și alchimia ei – frumusețe, durere și putere. Cu Otilia Mantelers, expert în parenting
Otilia Mantelers, expert în parenting, vă invită marți, 29 noiembrie 2016, de la orele 19.00, la PSIHOatelierul: Femeia și alchimia ei – frumusețe, durere și putere, care va avea lor la Journey Pub. O discuție despre evenimentele din viața noastră care ne-au făcut să renunțăm la noi însene și să le facem pe plac celor din jur; cum să învățăm să cerem ce vrem și ce ni se cuvine (exercițiu de listening partnership), de ce există competiția între femei și cum putem să o transformăm în comuniune? -
Cum să interacționezi cu persoanele dificile
Sunt greu de ocolit, așa că mai bine înveți să te descurci cu persoanele dificile. Ai acum o carte la dispoziție, care te învață pas cu pas ce trebuie să faci dacă întâlnești un șef agresiv, un coleg delăsător sau un subaltern nesigur sau negativist. -
5 expresii pe care oamenii de succes le evită
Dacă vrei să ai succes trebuie să muncești mult, să fii perseverent, să ai și noroc, dar n-ar strica să-ți revizuiești și vocabularul. Cuvintele pe care alegi să le spui contribuie la imaginea pe care ceilalți și-o formează despre tine și chiar îți influențează modul în care te comporți. -
Poți să ieși câștigător din orice negociere. Te învățăm noi!
Este binecunoscut faptul că o afacere înfloritoare înseamnă întâlniri în care fie vinzi fie cumperi ceva. Rezultatul acestor tranzacții poate juca un rol decisiv pe viitor. De aceea, cum știi să negociezi devine vital pentru succesul întregii tale afaceri.
-
Nu există eșec, ci doar feedback. Învață să te faci ascultat în rândul publicului
Coaching-ul funcționează pe baza credințelor, evident cele pozitive. Frumusețea în coaching este să transformăm credințele negative într-unele temporare, iar pe cele pozitive în unele permanente. Cele pozitive sunt atât de evidente, încât este imposibil să nu poți schimba orice credința negativă. -
Cum sa spui cat mai multe intr-un timp cat mai scurt
Pentru a afla care sunt acele elemente care conteaza cu adevarat pentru o persoana atunci cand trebuie sa fie atenti la o prezentare, Paul Ardealeanu, coach in cadrul companiei Coaching 4You, a lansat o cercetare prin care li s-a adresat oamenilor intrebarea: Ce anume apreciezi cel mai mult la o prezentare? -
Cum sa-ti pastrezi oamenii in organizatie dupa primele sase luni de la angajare
Multe companii considera ca procesul de acoperire a unei pozitii libere din organigrama se finalizeaza in momentul in care noul angajat se prezinta in prima zi la lucru. Nimic mai fals!
-
Comunicarea. Cat de importanta este in cazul contractelor de servicii?
In cazul contractelor de servicii, dificultatile de comunicare provenite in principal din diferentele de asteptari si perceptii dintre client si furnizor pot avea consecinte majore asupra relatiei dintre cele doua organizatii.
-
10 lei si-o tuica
Dragos Popescu, Managing Partner Diagma, ne propune astazi o noua poveste, prin care ne invita sa reflectam la modul cum putem gestiona, pe diferite paliere, asteptarile participantilor la o sesiune de training.
-
Vara – un anotimp productiv
Intrebarea pe care o auzim cel mai des odata cu venirea verii este „Ce planuri de vacanta ai?“. Cu aceasta intrebare in minte si tinand cont de preferintele clientilor, companiile de training au in fata cateva oportunitati de extindere a activitatii lor pe timp de vara. Poate fi vorba despre proiecte neobisnuite in care sa isi foloseasca competentele pentru a se adresa altor piete decat cea de training sau de dezvoltare a echipei.
-
Cum invata creierul tau? Sau cum scapam din capcana prezentarilor ucigator de plictisitoare?
Ideea acestui articol mi-a venit dupa o discutie cu un grup de participanti la un curs de „Comunicare”. Cursul era o combinatie de notiuni de psihologie comportamentala, vanzari si abilitati de vorbire in public pentru un grup de profesionisti din domeniul financiar, care aveau nevoie de „unelte” pentru a-si prezenta ideile in fata unor grupuri de clienti.
-
12 semne ca e timpul sa-ti dai demisia
Iti e lehamite sa mergi la serviciu? Esti suprasolicitat sau, dimpotriva, neluat in seama? Poate e cazul sa-ti cauti un job nou.
-
7 reguli pentru a nu sta la serviciu peste program
Managementul timpului nu este nicidecum un miracol prin care poti sa faci rost de mai multe ore de munca intr-o zi, ci e modul pragmatic prin care poti profita intens de ele.
-
Top 10 greseli de evitat in alcatuirea unui plan de afaceri - Partea I
Un plan de afaceri este un document care descrie modul de functionare al unei afaceri, cu accent pe punctele cheie ale acesteia, privite in deplina corespondenta cu riscurile ce pot interveni si oportunitatile ce pot aparea.
-
... cresti performanta in call centere
Romtelecom este un jucator important pe piata de telecomunicatii din Romania si eforturile noastre merg in directia consolidarii acestei pozitii, astfel ca strategiile de dezvoltare a companiei sunt aplicate la toate nivelurile, de la management pana la executie. Si call centerele companiei joaca un rol important in cultura organizationala, evolutia acestora fiind un proces complex, dar bine conturat, care contribuie la consolidarea pozitiei Romtelecom in topul celor mai importanti operatori de comunicatii din Romania.
-
... atenuezi efectele crizei
Pe fondul accentuarii crizei creditelor, managerii din toate sferele de business sunt fortati sa arunce o privire lucida asupra cheltuielilor, in multe cazuri ei fiind nevoiti sa reduca o buna parte a acestora. Surplusul fortei de munca si ratele mari de somaj par a fi niste pericole iminente, in contextul in care cheltuielile cu resursele umane si cu personalul vor fi primele reduse. Disponibilizarile reprezinta una dintre primele optiuni luate in calcul de cei mai multi dintre manageri. Ce altceva poate face insa un manager prudent?
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...