Skip to main content

critici

    • O lecție de la Google: Nu ai nevoie de putere ca să schimbi regulile




      © 2015 Harvard Business School Publishing Corp

      Brian Fitzpatrick a început să lucreze la Google, ca Senior Software Engineer, în 2005, la scurt timp după ce compania şi-a lansat prima ofertă de acţiuni pe piaţa de capital, devenind astfel o companie publică. Fitzpatrick s-a specializat în dezvoltarea de software open-source (care este vândut utilizatorului odată cu dreptul de a-l modifica şi distribui mai departe, n.tr.) şi a devenit rapid în companie promotorul unor iniţiative variate, concentrate pe îndeplinirea nevoilor utilizatorilor finali.

    • Coaching la nivel înalt de la 5 antrenori faimoşi din sport

      © 2015 Harvard Business School Publishing Corp.

      Afacerile nu sunt un sport. Dar un coaching cu adevărat grozav este la fel de important pentru succesul pe care-l obţinem la birou pe cât este de important pe terenul de fotbal. În decursul anilor, HBR i-a intervievat pe câţiva dintre antrenorii de top din atletism. Am căutat în arhivele noastre, pentru a găsi câteva dintre cele mai valoroase înţelegeri profunde şi intuitive, care sunt valabile atât pentru angajaţii din birouri, cât şi pentru jucătorii de pe teren. 
    • Patru mari greșeli în carieră

      Fie că ai 20, 40, 64 de ani, obișnuiești să te plângi destul de des referitor la cât de greu obții un loc de muncă unde să fii mulțumit financiar, să fii tratat cu bun simț de colegi și, implicit, de management, sau unde să poți evolua profesional, îmbunătăţindu-ţi competenţele.

      Exemplu: să știi să redactezi un raport financiar cap-coadă, o strategie comercială, să stăpânești bine mai multe limbi străine, să utilizezi anumite programe de computer pe care în trecut nu știai cum să le folosești, să asiguri un nivel performant constant privind producția unui anumit produs și tot așa.

    • Nu-ti critica oamenii!

      Cand vine vorba sa criticam pe cineva, ceea ce nu trebuie sa facem este mult mai important decat ceea ce trebuie sa facem. Din moment ce nimeni niciodata nu se bucura cand e admonestat, sa nu va mire daca oamenii adopta imediat o pozitie defensiva sau agresiva.

    • John Maxwell: Rezista criticilor!

      De vreme ce toti liderii trebuie sa aiba de-a face cu negativismul si critica, este important ca ei sa invete sa le foloseasca intr-un mod constructiv. Iti prezint urmatorul proces in patru etape care m-a ajutat sa fac fata criticilor.

Recomandările editorilor