Skip to main content

caracter

    • Arta Cunoașterii

      Care este diferența dintre „a schimba” și „a cunoaște”? În esență, despre asta vorbesc atât Sun Tzu, cât și Mark R. McNeilly în cărțile lor. Problema nu constă în a schimba mediul de business, ci
    • Succesul e al celor care nu se dau bătuţi




      După ce vezi atâţia oameni care se ratează în viaţă deşi sunt foarte deştepţi, începi să îţi dai seama că IQ-ul nu are mare relevanţă în economia succesului personal. Pe unii, nici inteligenţa, nici talentul, nici norocul nu par să-i ajute. Ce le lipseşte?
    • Munca - o activitate neplăcută, că d-aia e plătită!

      Era „vorba de duh” pe care am auzit-o aproape de fiecare dată de la domnul Bebe, când îmi plătea chenzina, un patron de consignaţie și de depozit angro din Chitila. Pentru domnul Bebe am descărcat navete de apă minerală la sticlă, Borsec și Biborţeni, pentru mai bine de jumătate de an.

    • Coaching-style 24: Pentru neuronii în vacanță

      Unii oameni citesc în vacanță câte o carte bună. Fac ceva care să le antreneze și alte conexiuni neuronale decât acelea ale plăcerilor fizice ori, dimpotrivă, ale frustrărilor că nu-și permit lucruri pe care alții și le permit. Pentru că toate circuitele noastre mentale funcționează după principiul Use it or loose it: suntem și devenim ceea ce facem repetat. De aceea, m-am gândit să îți ofer aici ceva cu această utilizare.

    • Cum să devii mai bun în evaluarea caracterului oamenilor pe care vrei să-i angajezi

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Atât în afaceri, cât şi în viaţă, deciziile cele mai importante pe care le luăm sunt legate, în cele din urmă, de oamenii cu care interacţionăm. Dar e greu să fii un bun judecător al caracterului oamenilor. Oare cum devenim mai pricepuţi în evaluarea realistă a primei impresii pe care ne-o facem despre cineva, în evitarea greşelilor la angajare şi în a-i identifica în mod corect (şi a nu-i trece cu vederea) pe oamenii care se vor dovedi a fi nişte stele în ascensiune?

    • Liderul care crește lideri

      Pentru fiecare lider ar trebui să vină un moment în care să se gândească și chiar să pună în aplicare planul de a crește lideri! De fiecare dată, când ajung în acest punct în cadrul programelor de Executive Coaching, îmi aduc aminte și îl dau ca exemplu pe Andrew Carnegie. Întrebat la un moment dat de un reporter cum a reușit să angajeze 43 de milionari, Carnegie a răspuns: „Nu erau milionari atunci când i-am angajat. Au devenit pe parcurs. Oamenii se dezvoltă tot așa cum se obține aurul. Trebuie să prelucrezi tone de noroi pentru a obține o uncie de aur. Dar nu intri în mină ca să cauți pământ. Intri ca să cauți aur!”

Recomandările editorilor