Cu o suprafaţă de 30 000 de metri pătraţi şi cu 30 de aparate de ultimă generaţie (17 de exterior şi 13 de interior), parcul va fi deschis pe tot parcursul anului, iar organizatorii se aşteaptă ca în primul an să treacă pragul aproximativ 600 000 de persoane. Mult aşteptatul roller-coaster, care se va deschide în curând are 310 metri lungime, iar înălţimea maximă va fi de 11 metri.
Pe lângă distracţie, parcul vă aşteaptă şi cu magazine de suveniruri şi cu un restaurant cu mâncare internaţională. Accesul în parc se face pe baza unui card pe care îl poţi reîncărca cu puncte pentru a avea acces la ride-uri. Cardul îl poţi împrumuta oricui doreşti.
Recomandările editorilor
-
Harta economică a României: Serviciile domină, industria rezistă, forța de muncă scade
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați. -
Wizrom Software preia Co-Factor și își extinde portofoliul cu soluții strategice pentru resurse umane
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților. -
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Leadership
-
Articol susținut de DAAS EPTA RomaniaDaniel Șanta, directorul Brașov Running Festival: Nu avem cum să ne dezvoltăm ca societate fără sport și fără cultură
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare. -
Liderul care unește oameni și dezvoltă afaceri | Podcast CARIERE - Jurnal de leadership: Danor Ionescu, CEO Pall-Ex România
O călătorie care unește kilometri, oameni și mașini – dar și o lecție de business care începe simplu: când drumul nu există, îl construiești. -
Poveste de brand: De la ce vine numele Sephora
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă. -
Cele mai frumoase Târguri de Crăciun din România. În ce perioadă poți să le vizitezi
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.