Ea i-a sfătuit pe cei prezenți să își orienteze eforturile în a livra o experienţă a brand-ului diferențiată, în funcție de tipurile de public pe care le identifică un comunicator. “Efortul de comunicare îi implică pe toți din companie, nu numai managementul sau departamentul de comunicare. Comunicarea trebuie să fie un flux permanent care ajunge la toți angajații companiei și le insuflă valorile și misiunea organizației.
De aceea, comunicarea strategică începe de la comunicarea internă. Într-o lume ideală, comunicatorul trebuie să aibă rol decizional, să fie asimilat cu managementul, nu să fie considerat o funcție executivă de unde nu poate interveni în setarea mesajelor”, le-a spus Kelly participanților, oferindu-le în acelaşi timp soluţii pentru a convinge superiorii să adopte ideile şi strategia lor.
Potrivit trainerului britanic, brand-ul nu este un cod de conduită sau un mod de “a face” ci de “a fi”. Timp de trei zile, participanții la curs au putut să își creeze strategii pe termen lung pe care le-au validat împreună cu trainerul în cadrul workshop-urilor interactive.
“Întâlnirea cu Kelly este o sursă de inspirație pentru orice comunicator experimentat. Exemplele din activitatea ei internațională și stilul sintetic de a livra cunoștințe avansate este motivul pentru care cursurile susținute de ea sunt din ce în ce mai căutate de către foarte multe companii. La a treia ediție a acestuia, putem spune că avem un produs de training de succes pe piața din România”, spune Bianca Preda, business manager Creative Business Management.
Următoarea ediție a programului avansat de training realizat în colaboare cu ISOC va avea loc în luna iunie 2018.
- Revista Cariere a fost partener media al evenimentului.