Profesioniștii sunt cei care dau dimensiunea unui business. Acesta este motto-ul după care se ghidează Grupul Farmavet în laboriosul său proces de optimizare a modelului de business. Astfel, în ultimul an, Grupului i s-au alăturat nume grele din industria farma, completând echipa puternică de top management, pasionată și cu un cumul de expertiză greu de egalat, cel puțin în România. Unul dintre obiectivele noii echipe este acela ca, prin know how și multă expertiză, să susțină demersul Grupului Farmavet de a rămâne un reper al industriei, recunoscut pentru calitatea produselor și serviciilor pe care le oferă, dar și pentru standardele de excelență pe care le impune domeniului. În tot acest proces, funcțiunile de Asigurarea Calității, de Relațiile cu Autoritățile, precum și cele de producție a medicamentelor și vaccinurilor de uz veterinar joacă un rol cheie.  Vă invităm să îi cunoaștem pe câțiva dintre profesioniștii acestor arii de activitate, aflând de la fiecare rolul pe care îl au în cadrul Grupului Farmavet, responsabilitățile și planurile de business din acest an. MARGARETA MAREȘ, Quality Assurance and Regulatory Affairs Director Margareta Mareș este unul dintre cei mai respectați profesioniști din industria farma din România. Este absolventă a Facultății de Farmacie din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davilla”, București și deține o diplomă de master în „Managementul sistemului sanitar”, la Facultatea de  Sociologie din cadrul Universității  București.  De-a lungul carierei sale, Margareta  a fost implicată în proiecte complexe  de dezvoltare a afacerii, de certificare  GMP și GDP, de dezvoltare de produs  pentru companii din România dar și din  străinătate. 13 ani și i-a petrecut alături  de una dintre cele mai mari companii  din industria farmaceutică din România  – Europharm Distribuție – unde a fost  Director de achiziții 6 ani pentru ca  apoi, timp de 7 ani, să conducă întreaga  activitate operațională a companiei, din  calitatea de Director General. Margareta s-a alăturat echipei de top  management a Grupului Farmavet, ca  Director al funcțiunii de Asigurarea  Calității și Relații cu Autoritățile.  „Venirea în Farmavet marchează o  perioadă în care mă simt împlinită pe plan  profesional. Echipa cu care lucrez este  formată din oameni cu experiență extinsă  în domeniile lor de expertiză. Scopul  nostru este ca zi de zi să ne concentrăm  pe îmbunătățire continuă, învățare,  dezvoltare și eficientizare, CALITATEA  fiind țelul nostru final. Când construiești  CALITATE trebuie să fii primul care o  generează, ceea ce ne provoacă pe noi să  fim modele pentru organizație. Seneca  spunea: „Contează întotdeauna calitatea  și nu cantitatea”. Împreună cu echipa mea  vrem să livrăm „cantitate” de calitate și  calitate în „cantitatea” necesară” . Printre obiectivele strategice ale  Margaretei se numără, printre altele:  dezvoltarea sistemelor de management  al calității specifice fiecărei firme parte a  Grupului Farmavet și construirea unui  mediu de lucru orientat spre calitate.  Margareta va avea printre atribuții și  dezvoltarea sistemului de management  al autorizării produselor din portofoliul  Grupului Farmavet. De asemenea, activitatea de Health,  Safety and Environment Management  este una prioritară pentru Margareta.  Aceasta implică dezvoltarea sistemului  de conformizare cu legislația în domeniul  sănătății și securității în muncă și cea  de protecție a mediului, urmărindu-se  contribuția Grupului la crearea unui  mediu de lucru orientat către grija față  de om și mediu înconjurător. Rolul Margaretei Mareș este unul cheie  în cadrul Grupului, fiind partener de  business pentru echipele de marketing,  vânzări și management, dar și pentru  autoritățile relevante din domeniul de  activitate. Margareta Mareș a preluat, în interimat,  și conducerea fabricii de produse biologice  de uz veterinar din cadrul Grupului  Farmavet. Proiectele strategice pe care  le desfășoară în prezent în fabrică sunt  din sfera îmbunătățirii continue a proceselor, modernizarea capabilităților tehnologice, eficientizarea activității, urmărind menținerea standardelor de calitate prevăzute în Ghidul de Bună Practică de Fabricație a produselor de uz veterinar, astfel încât să poată contribui la dezvoltarea afacerii prin creșterea exportului de vaccinuri veterinare și asigurarea pieței naționale cu vaccinurile necesare. MARINELA PANAIT, Pharmaceutical Manufacturing Director Marinela Panait este un profesionist cu peste 18 ani de experiență. Absolventă a Facultății de Chimie – Universitatea din București și a unui master în Științe Farmaceutice Aplicate – Universitatea de Medicină și Farmacie, Cluj Napoca. Marinela a lucrat în companii de producție din industria farmaceutică umană. De-a lungul timpului și-a dezvoltat competențele în arii precum: producție, asigurarea și controlul calității, administrarea afacerii. Este certificată ca auditor în domeniul calității și a coordonat proiecte importante de optimizare a fluxurilor de producție în fabrici din România și din afara țării, dar și de implementare și validare a sistemelor informatice pentru industria farmaceutică, precum și de certificare a sistemelor de management al calității în domeniul farmaceutic. „M-am alăturat echipei Farmavet în decembrie 2020 iar în primele 6 luni de activitate mi-am concentrat energia și creativitatea pe activitățile de producție desfășurate în fabricile din Filipeștii de Pădure. Activitatea de fabricație se bazează pe oameni și, pentru mine, echipa este esența reușitei și cea care contribuie la implementarea proiectelor strategice de modernizare a fabricii, la dezvoltarea portofoliului de fabricație și la performanțele companiei. Responsabilitatea, încrederea, transparența, sprijinul reciproc, exemplul personal sunt elementele pe care le cultiv în rândul echipei de peste 100 de angajați pe care o conduc”. Rolul Marinelei Panait în companie cuprinde managementul fabricilor Pasteur din Filipeștii de Pădure (producția a peste 180 de medicamente de uz veterinar, biocide, cosmetice de uz veterinar și uman), precum și dezvoltarea unei echipe orientate spre performanță, îmbunătățire continuă, creșterea productivității și calitate. Printre atribuțiile Marinelei în noul sau rol se numără optimizarea și automatizarea fluxurilor de fabricație și îmbunătățirea performanțelor acestora, precum și menținerea standardelor de calitate în conformitate cu cerințele Ghidurilor de Bună Practică de Fabricație a Produselor Farmaceutice de Uz Veterinar. Toate acestea au ca scop fabricarea de produse sigure, cu eficacitate terapeutică și de calitate superioară. Totodată, Marinela va fi constant implicată în proiecte strategice de dezvoltare a portofoliului de produse și de servicii. CAMELIA MIHAI, Head of Medical and Regulatory Affairs Camelia Mihai este unul dintre profesioniștii cu expertiză relevantă care au întregit echipa Farmavet în anul 2020. Aceasta este absolventă a Facultății de Medicină Veterinară din cadrul Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară, Cluj-Napoca și a unui master în „Controlul și expertiza  produselor de origine animală”. De-a  lungul carierei, Camelia a deținut mai  multe funcții în diverse departamente de  marketing, sales și regulatory affairs, în  companii farmaceutice ca Servier Pharma,  Bristol Myers Squibb și Abbvie. „Faptul că m-am alăturat echipei  Farmavet reprezintă un pas important  în cariera mea și sunt încântată să  preiau responsabilități noi. Principalul  obiectiv al acestui an este dezvoltarea  unei echipe performante de RA&Medical,  pentru consolidarea funcțiunii de QA&RA ca o referință pentru industria  veterinară. Cred foarte mult în spiritul  de echipă și am convingerea că împreună  cu o echipă entuziastă „Poți obține orice!”  Un alt obiectiv strategic este  dezvoltarea  dosarelor produselor de uz veterinar, pe  care dorim să le aducem la standarde  europene.” Misiunea departamentului de  RA&Medical este concentrată în  activitățile de concepere a programelor  de training cu specific medical veterinar  și în interfața cu autoritățile din domeniu.  „Îmi doresc foarte mult să ajut la  conectarea companiei în asociații  profesionale europene și mondiale și sunt  convinsă că alături de echipa mea voi  reuși să menținem produsele Farmavet  în topul calității”. Citește și Un business de succes începe întotdeauna cu oamenii

Acest articol este preluat din ediția print a Revistei CARIERE nr. 272 Pentru abonare, click aici