Systrom şi Krieger și-ar fi anunțat demisia luni fără a oferi prea multe detalii. „Suntem pregătiți pentru următorul nostru capitol. Construirea de noi lucruri necesită să ne retragem, să înțelegem ceea ce ne inspiră și să se potrivească cu ceea ce lumea are nevoie. E ceea ce intenționăm să facem în viitor".
Facebook a cumpărat Instagram în 2012 pentru 1 miliard de dolari
Dezvoltatorii principali ai Instagram s-au simțit „frustrați" de starea de lucruri după ce au menținut ani de zile „independența mărcii și a produsului", spune Bloomberg. Agenția sugerează că, fără fondatorii săi, Instagram poate fi „mai strâns integrată cu Facebook", devenind o divizie a rețelelor sociale globale, și nu o platformă independentă.
Demisia creatorilor Instagram vine la câteva luni după ce co-fondatorii companiei WhatsApp au renunțat la responsabilități ca urmare a faptului că serviciul de mesagerie a fost achiziționat de Facebook. Brian Acton și Jan Koum și-ar fi părăsit posturile pe fondul presiunilor constante ale lui Mark Zuckerberg și a conducerii Facebook pentru a încorpora „publicitatea în aplicație", printre alte motive, potrivit The Wall Street Journal.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.