Charles Handy spunea ca traim "epoca iratiunii", - aflati printre oameni nerezonabili, dispusi sa rastoarne caile conventionale de a face business. Chiar si asa, numarul companiilor care ofera cu adevarat servicii de calitate este inca mic. Mai degraba tinem minte numarul mare de servicii "catastrofale" pe care le intalnim in viata, decat experientele placute avute cu servicii si produse. Si pentru ca lucrurile se schimba mai repede si noile tehnologii ne permit sa facem mai multe operatiuni intr-un timp mai scurt, a sosit momentul ca unele companii sa se intoarca la valorile fundamentale ale servirii clientului. Invinuirea crizei economice si gasirea continua de justificari nu reprezinta o cale potrivita pentru companiile orientate catre dezvoltare si progres. Succesul, potrivit autorului, trebuie creat prin intermediul elementelor pe care le poti controla. Pe parcursul cartii sunt prezentate si "legile lui Daffy"- create pe baza experientelor autorului si a colaborarilor cu diverse companii. Chiar daca unele concepte par simple cand le auzim sau citim, implementarea si functionarea lor intr-o organizatie reprezinta partea cea mai dificila. Stiu ca nu spun o noutate, dar poate daca avem una dintre legi in minte, respectiv "Schimbarea este continua", drumul o sa ni se para mai usor.