Charles Handy spunea ca traim "epoca iratiunii", - aflati printre oameni nerezonabili, dispusi sa rastoarne caile conventionale de a face business. Chiar si asa, numarul companiilor care ofera cu adevarat servicii de calitate este inca mic. Mai degraba tinem minte numarul mare de servicii "catastrofale" pe care le intalnim in viata, decat experientele placute avute cu servicii si produse. Si pentru ca lucrurile se schimba mai repede si noile tehnologii ne permit sa facem mai multe operatiuni intr-un timp mai scurt, a sosit momentul ca unele companii sa se intoarca la valorile fundamentale ale servirii clientului. Invinuirea crizei economice si gasirea continua de justificari nu reprezinta o cale potrivita pentru companiile orientate catre dezvoltare si progres. Succesul, potrivit autorului, trebuie creat prin intermediul elementelor pe care le poti controla. Pe parcursul cartii sunt prezentate si "legile lui Daffy"- create pe baza experientelor autorului si a colaborarilor cu diverse companii. Chiar daca unele concepte par simple cand le auzim sau citim, implementarea si functionarea lor intr-o organizatie reprezinta partea cea mai dificila. Stiu ca nu spun o noutate, dar poate daca avem una dintre legi in minte, respectiv "Schimbarea este continua", drumul o sa ni se para mai usor.
Recomandările editorilor
-
Cum detectezi un proces care a fost creat pentru un context care nu mai există în firmă
Unele procese continuă să ruleze în organizații mult după ce motivele pentru care au fost create au dispărut. Contextul se modifică, echipele se schimbă, prioritățile evoluează, însă anumite fluxuri de lucru rămân „agățate” în sistem, ceea ce le face să... -
Producătoarea Ada Solomon este noua președintă a boardului Academiei Europene de Film
Ada Solomon, una dintre cele mai influente figuri ale cinematografiei românești și europene, a fost aleasă președintă a boardului Academiei Europene de Film, în urma votului membrilor instituției pentru mandatul 2026–2027. -
Trenduri pe piața imobiliară din România | Ce spune Bogdan Bălașa, Director General HILS Development
Piața imobiliară din România traversează o perioadă dinamică, în care cererea pentru locuințe eficiente și bine conectate la infrastructura urbană crește constant, iar așteptările clienților și investitorilor evoluează rapid. -
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score.
Leadership
-
Gențiana Avrigeanu pleacă de la conducerea Camerei de Comerț Elveția-România după 22 de ani
Gențiana Avrigeanu, liderul care a coordonat timp de 22 de ani Camera de Comerț Elveția-România, a plecat de la conducerea organizației. -
Deloitte îl numește pe Răzvan Ungureanu în rolul de Partener Coordonator al practicii de Audit și Servicii conexe
Deloitte România îl numește pe Răzvan Ungureanu, Partener Audit cu peste 17 ani de experiență în domeniu, în funcția de Partener Coordonator al practicii de Audit și Servicii conexe, din luna decembrie 2025 -
Ioana Nicolaie, scriitoarea care dăruiește cărți și șanse la visare copiilor din medii defavorizate
Din iubire pentru literatură, dar mai ales pentru semeni, a început în urmă cu 7 ani să doteze biblioteci școlare cu volume noi. -
Estera Anghelescu, Kaufland: Generația Z nu mai acceptă joburi doar pentru a avea un loc de muncă, ci caută sens
Tinerii caută joburi care să le ofere sens, dincolo de stabilitate și beneficii financiare, iar acest lucru se aplică inclusiv în domeniul retailului.