Charles Handy spunea ca traim "epoca iratiunii", - aflati printre oameni nerezonabili, dispusi sa rastoarne caile conventionale de a face business. Chiar si asa, numarul companiilor care ofera cu adevarat servicii de calitate este inca mic. Mai degraba tinem minte numarul mare de servicii "catastrofale" pe care le intalnim in viata, decat experientele placute avute cu servicii si produse. Si pentru ca lucrurile se schimba mai repede si noile tehnologii ne permit sa facem mai multe operatiuni intr-un timp mai scurt, a sosit momentul ca unele companii sa se intoarca la valorile fundamentale ale servirii clientului. Invinuirea crizei economice si gasirea continua de justificari nu reprezinta o cale potrivita pentru companiile orientate catre dezvoltare si progres. Succesul, potrivit autorului, trebuie creat prin intermediul elementelor pe care le poti controla. Pe parcursul cartii sunt prezentate si "legile lui Daffy"- create pe baza experientelor autorului si a colaborarilor cu diverse companii. Chiar daca unele concepte par simple cand le auzim sau citim, implementarea si functionarea lor intr-o organizatie reprezinta partea cea mai dificila. Stiu ca nu spun o noutate, dar poate daca avem una dintre legi in minte, respectiv "Schimbarea este continua", drumul o sa ni se para mai usor.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
Leadership
-
GRAMPET Group anunță un nou director general pentru filiala din Grecia a Grup Feroviar Român
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român -
Experiențe care schimbă perspective. Cum sprijină Agrii și Asociația Ascendis formarea copiilor din programele World Vision
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a -
Nicoleta Pantea, FAN Courier: Peste cinci ani, angajatul FAN Courier va fi mai conectat, mai bine pregătit și mai apreciat
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea -
Tineri care intervin unde educația nu ajunge | Ideile noilor generații
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința