Printre subiectele dezbătute s-au numărat: Social CRM, sau ce facem atunci când clientul conduce conversația; Emoții vs. rațiune în procesul de cumpărare; Rolul empatiei în relația cu clienții; Revoluția tehnologică și felul în care influențează relația clienților cu brandurile; Rolul parfumului ambiental în construirea identității de brand. Totodată, cei aproximativ 80 top & middle manageri prezenți la Customer Experience & Retail Days au redescoperit jocul și felul în care poate contribui acesta la descoperirea unor principii de business relevante.
Ediția din acest an și-a propus să aducă în atenția comunității de business Conference Arena abordări teoretice, structurale, integrate de 2 profesori universitari angajați în proiecte multidisciplinare internaționale.
Speakerii Customer Experience & Retail Days care au inițiat dezbateri pe tema evoluției relației dintre consumatori și branduri au fost: Gabriel Vasile - Owner Content Factory RO, Ana Morodan -primul blogger de modă din România, Cristina Grigore - Director Executiv al Fundației Părinți din România, Adrian Popescu - Owner Smart Play, Richard Min - Manager EMEA Air Aroma, Roxana Nica - Managing Director Keysfin, Răzvan Predica - Group Finance Director eMAG Group (Naspers).
Moderatorii conferinței au fost Mihai Dragnea, Founder This is Retention & Senior Manager Bitdefender și Roxana Șerban, Partner Manager, Supplier for a Swiss Company.
Relația dintre clienți și branduri evoluează dincolo de proceduri și strategii
Marilena Ispas