Adriana Liuțe

Abordarea Branding for Good este susținută de cifre la nivel mondial:
· 80%dintre directorii executivi de companii cred că angajarea într-o cauză socială este un diferențiator în industria lor (studiu Accenture, 2016, realizat pe un eșantion de 1.000 de respondenți);
· 66%dintre consumatori, dintre care 73% mileniali, spun că sunt dispuși să plătească mai mult pentru produsele unor branduri sustenabile (studiu Nielsen, 2015, realizat pe un eșantion de 30.000 de persoane);
· în opinia a 85%dintre oameni, companiile sunt la fel de responsabile ca guvernele pentru îmbunătățirea vieții lor; cu toate astea, 72% cred că brandurile nu reușesc să facă acest lucru (studiu Accenture/Havas Media, 2014, realizat pe un eșantion de 30.000 de oameni).
Odată cu repoziționarea pe Branding for Good, agenția Storience își relansează și site-ul. Noul www.storience.com detaliază conceptul și oferă studii de caz care demonstrează aplicarea lui în modele de afaceri și în industrii foarte diferite.