Principalul indicator performanță, în funcție de care își măsoară progresul în construirea brandului personal ambele sexe, este numărul de contacte de business noi pe care le au - bărbații (66%), femeile (60%). Acesta este urmat de numărul de evenimente la care participă într-o lună (29%) în cazul femeilor și de numărul de contacte pe LinkedIn (35%), în cazul bărbaților, sondajul evidențiind natura socială a femeilor și cea pragmatică a bărbaților.
Top 3 canale folosite de bărbați pentru comunicarea publică a brandului personal sunt LinkedIn (65%), Facebook (49%) și evenimentele la care participă ca vorbitori (47%), în timp ce femeile folosesc ambele canale în aceeași măsură-Facebook și LinkedIn (59%)- iar prezența fizică, ca vorbitori la evenimente, este folosită de (34%) dintre respondente.
În afara profesiei, domeniile majore alese pentru comunicarea brandului personal sunt antreprenoriatul (59%) și mediul social (51%), în cazul bărbaților, educația (55%) și domeniul social (52%) în cazul femeilor.
Doar 27% dintre bărbați ar apela la un lifecoach pentru a-i ajuta în construirea brandului personal.
