Din carte nu lipsesc nici recomandările oamenilor de marketing despre lectura obligatorie în domeniu. Pe lângă ”clasicii industriei” - Al Ries, Jack Trout și Philip Kotler, recomandările includ multe nume noi și din noul val de autori de best sellers – Malcolm Gladwell, Seth Godin și Martin Lindstrom. Printre cele mai recomandate cărți de marketing se regăsesc „Guerilla Marketing” de Jay Conrad Levinson; „Unleashing the Ideavirus” de Seth Godin; „The Thank You Economy” de Gary Vaynerchuk și „Buyology: Truth and Lies About Why We Buy” de Martin Lindstrom.
Portretul profesionistului în marketing:
- 75% dintrei cei care ocupă poziții de conducere în departamentele de marketing sunt femei
- 50% sunt absolvenți ai Academiei de Studii Economice din București
- media anilor de experiență în domeniu este 14 ani
- 39 de ani este vârsta medie a directorilor de marketing
- 56% dintre cei care ocupă poziții de marketing au absolvit studii post universitare
- 75% au urmat cursuri și traninguri de specializare ținute fie în cadrul companiilor pentru care lucrează, fie în organizații acreditate în domeniu