Oameni din toata lumea vor fi invitati sa voteze: sting lumina si aleg Pamantul sau lasa lumina aprinsa si voteaza pentru incalzirea globala. Prin campania Vote Earth ("Voteaza pentru Pamant"), WWF (World Wide Fund for Nature) spera sa obtina un miliard de voturi care vor fi prezentate liderilor mondiali, la conferinta Natiunilor Unite de la Copenhaga. Din Las Vegas pana la Sydney, din Cape Town la Beijing, milioane de oameni din peste 2000 de orase s-au angajat deja sa voteze pentru Pamant, participand la Earth Hour. Turnul Eiffel, Biblioteca din Alexandria si Taipei 101, cea mai mare inalta cladire din lume, sunt doar cateva dintre constructiile emblematice care vor ramane in intuneric timp de o ora.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Leadership
-
Liderul care unește oameni și dezvoltă afaceri | Podcast CARIERE - Jurnal de leadership: Danor Ionescu, CEO Pall-Ex România
O călătorie care unește kilometri, oameni și mașini – dar și o lecție de business care începe simplu: când drumul nu există, îl construiești. -
Poveste de brand: De la ce vine numele Sephora
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă. -
Cele mai frumoase Târguri de Crăciun din România. În ce perioadă poți să le vizitezi
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă. -
Raluca Haulică, CEO Alura: Un brand moare atunci când fondatorul este epuizat, restul problemelor au rezolvare
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.