„În piața plină de provocări în care operăm este nevoie să fim din ce în ce mai orientați către consumatori și să fim pregătiți pentru o lume conectată. Mă interesează simplificarea modului de lucru din organizație și modul prin care putem integra componenta de e-commerce în interacțiunea dintre consumatori și canale de distribuție,” a declarat Gerald Kuehr.
Gerald Kuehr s-a născut în Austria și are un doctorat în Business Administration, specializarea Marketing and Controlling la universitatea din Linz, Austria. Gerald face parte din echipa Unilever din 2010, când s-a angajat cu funcția de EVP Europe Customer Development pe care o deține în prezent. Din această poziție este responsabil pentru creșterea business-ului Unilever din Europa și strategia de vânzări. De asemenea, coordonează divizia globală de înghețată pentru canalele Out-of-Home și echipele de Global Customer pentru Carrefour, Tesco, Casino, Auchan, Metro, Ahold și Lidl Europe.
Înainte de a lucra la Unilever, Gerald a fost Principal la Bain & Company Strategy Consulting (Germania) pentru doi ani. Din această funcție, a fost membru al diviziei europene de FMCG & Retail cu accent pe vânzări, marketing și organizație. Gerald și-a început cariera ca Brand Manager la Procter & Gamble în Austria în 1994. Gerald este membru al European Brands Association (AIM).

Henry Schirmer a fost numit Vice-Președinte Financiar al Unilever Europa (EVP Finance Unilever Europe). El o înlocuiește pe Gijsbert de Zoeten, care va fi responsabilă de programul global al Unilever, Zero Based Budgeting. Henry Schirmer și-a început cariera în 1990, ca management trainee pentru Unilever, având ulterior diferite roluri, atât în Unilever, cât și în afara companiei. Ultima poziție pe care a deținut-o a fost cea de Vice-Președinte Financiar al Unilever pentru regiunea Americii de Nord între 2012 și 2016. Henry Schirmer și-a început cariera la Unilever în 1990, în Germania.