Unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres, DPD România, anunță schimbări strategice în echipa de conducere. Începând cu 1 ianuarie 2019, DPD România va avea, un nou director comercial, Mircea Cocoșilă. Responsabilitățile poziției de director general vor fi preluate de Danail Danailov, membru al Consiliului de Administrație pentru o perioadă de 6-8 luni. Acesta va sprijini echipa de management în recrutarea unui candidat local.
Experiență de peste 13 ani în vânzări
Mircea Cocoșilă are o experiență de peste 13 ani în vânzări, dintre care în ultimii cinci ani a ocupat poziția de Regional Sales Manager. Acesta va prelua postul de director comercial de la Radu Dumitru Stănescu, care ocupa această funcție din septembrie 2017. De la începutul anului 2019, Radu Stănescu, alături de actualul director financiar, Karla Codrea, vor deveni membri în Consiliul de Administrație al companiei.
În timpul mandatului său, Radu Stănescu s-a ocupat de reorganizarea și definirea unei direcții strategice a departamentului comercial și de stimularea dezvoltării potențialului uman în interiorul companiei pentru mai multe posturi cheie. Astfel, unul dintre talentele descoperite a fost Mircea Cocoșilă, care a beneficiat de un program activ de mentorat și training organizat și îndrumat de Radu Stănescu.
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați.
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.