Daniel Rusen este noul Director de Marketing și Operațiuni al Microsoft România, începând cu data de 1 decembrie. Cu o experiență de afaceri de peste 17 ani în domeniul telecomunicațiilor și IT, Daniel Rusen are o pasiune pentru tehnologie, cultivată încă din timpul anilor de studiu la Institutul Politehnic București.
„În urmă cu 7 ani m-am alăturat echipei Microsoft România cu un prim scop – cel de a dezvolta Office 365, după părerea mea, un serviciu de cloud revoluționar atunci și acum. Această nouă oportunitate este pentru mine continuarea misiunii pe care mi-am asumat-o, aceea de a demonstra puterea remarcabilă și rolul important pe care cloud-ul le are în transformarea digitală. Cred în puterea tehnologiei și a transformărilor pe care aceasta le poate aduce și mă alătur echipei de M&O cu bucurie, deoarece noul rol îmi va oferi și mai mult posibilitatea de a contribui și accelera democratizarea accesului la tehnologie pe piața din România”, declară Daniel Rusen, Director de Marketing și Operațiuni, Microsoft România.
Fostul director interimar Daniel Rusen se va alătura echipei Enterprise CEE
Bogdan Popescu, cel de la care Daniel Rusen va prelua noua funcție, se va alătura de la 1 decembrie echipei Enterprise CEE în calitate de CEE Enterprise Sales Excellence Director și Head of Strategic Enterprise Initiatives. Acesta va fi responsabil de operațiunile departamentului Commercial Enterprise Business din Europa Centrală și de Est (CEE). Bogdan Popescu continuă astfel un parcurs profesional solid, în cadrul Microsoft România unde a asigurat in ultimele 4 luni și rolul de General Manager interimar până la numirea Violetei Luca în această funcție, ca parte a unei cariere remarcabile începută în Shell unde a activat timp de 15 ani cât și în METRO Group pentru care a lucrat 5 ani, 10 din cei peste 25 de ani activând în afara țării (Olanda, Spania, Bulgaria).
S-a alăturat echipei în 2011
Daniel Rusen s-a alăturat Microsoft România în anul 2011 ca Product Marketing Manager, iar un an mai târziu a preluat funcția de Distribution Lead, cu misiunea de a conduce partenerii de afaceri ai companiei într-un proces de transformare profundă în direcția serviciilor de cloud.
În ultimii trei ani, Daniel a condus echipa de soluții de business integrate în Cloud din poziția de Business Group Lead. Rolul său a fost acela de a asigura sinergia între marketing și operațiuni, concentrându-și activitatea pe obiectivele de afaceri ale companiei pe piața din România – adopția serviciilor de cloud ca parte a democratizării accesului la tehnologie pentru companii, incluzând produse și servicii cloud de notorietatea pe piața globală, cum ar fi Azure sau Office 365.
Microsoft a deschis primul birou în România în 1996 și este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața soluțiilor software și cloud globală și locală, având peste 1700 de angajați în București și Timișoara, fiind în același timp și principalul hub de suport tehnologic al regiunii.
Microsoft a deschis primul birou în România în 1996 și este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața soluțiilor software și cloud globală și locală, având peste 1700 de angajați în București și Timișoara, fiind în același timp și principalul hub de suport tehnologic al regiunii.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.