Atena Boca va pleca peste câteva zile la San Francisco, acolo unde se află sediul Facebook. Ea va participa la training pe perioada unui an de zile în programe de leadership și dezvoltare de comunități online și va primi și o finanțare de până la 50.000 de euro pentru proiectul său.
„Am trecut printr-un lung proces de selecție și sunt foarte fericită că am trecut toate probele. Pentru mine este o onoare să îmi fie validată activitatea de însăși platforma în care am construit comunitatea La primul bebe. Înseamnă foarte mult. Îmi întărește ideea că oricine poate să construiască ceva cu sens atunci când își găsește drumul, când își urmează talentele, când are în vedere și binele celor din jur și nu doar pe al lui”, crede Atena.
Patru sute de mii de euro strânși în campanii caritabile
Asociația pe care a fondat-o, „La primul bebe”, numără în prezent peste 52.000 de membri activi și își desfășoară activitatea în 17 orașe din țară. Totul a pornit dintr-o nevoie personală a Atenei, care, imediat după nașterea fiului său a simțit nevoia să găsească informații rapid și din surse de încredere, dar mai ales să vadă că și alte mame trec prin experiența ei. Așa a creat un grup închis pe Facebook în care a invitat 10 amice care deveniseră și ele mame de curând și, în mai puțin de o lună, a strâns în jurul ei 400 de membri. Grupul a devenit în scurt timp o adevărată comunitate ale căror eforturi s-au concretizat în campanii caritabile importante cu peste 400.000 Euro, bani cu care a dotat maternități și spitale de copii.
Atena Boca a aplicat în februarie la Facebook Community Leadership Program 2018 cu proiectul comunității LaPrimulBebe, alături de peste cei 6000 de aplicanți din aproape toate țările lumii. După multe etape a fost anunțată că este singurul român câștigător și unul din cei doar 20 de europeni aleși.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința