Atena Boca va pleca peste câteva zile la San Francisco, acolo unde se află sediul Facebook. Ea va participa la training pe perioada unui an de zile în programe de leadership și dezvoltare de comunități online și va primi și o finanțare de până la 50.000 de euro pentru proiectul său.
„Am trecut printr-un lung proces de selecție și sunt foarte fericită că am trecut toate probele. Pentru mine este o onoare să îmi fie validată activitatea de însăși platforma în care am construit comunitatea La primul bebe. Înseamnă foarte mult. Îmi întărește ideea că oricine poate să construiască ceva cu sens atunci când își găsește drumul, când își urmează talentele, când are în vedere și binele celor din jur și nu doar pe al lui”, crede Atena.
Patru sute de mii de euro strânși în campanii caritabile
Asociația pe care a fondat-o, „La primul bebe”, numără în prezent peste 52.000 de membri activi și își desfășoară activitatea în 17 orașe din țară. Totul a pornit dintr-o nevoie personală a Atenei, care, imediat după nașterea fiului său a simțit nevoia să găsească informații rapid și din surse de încredere, dar mai ales să vadă că și alte mame trec prin experiența ei. Așa a creat un grup închis pe Facebook în care a invitat 10 amice care deveniseră și ele mame de curând și, în mai puțin de o lună, a strâns în jurul ei 400 de membri. Grupul a devenit în scurt timp o adevărată comunitate ale căror eforturi s-au concretizat în campanii caritabile importante cu peste 400.000 Euro, bani cu care a dotat maternități și spitale de copii.
Atena Boca a aplicat în februarie la Facebook Community Leadership Program 2018 cu proiectul comunității LaPrimulBebe, alături de peste cei 6000 de aplicanți din aproape toate țările lumii. După multe etape a fost anunțată că este singurul român câștigător și unul din cei doar 20 de europeni aleși.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.