Papa Francisc a obținut, de când se află la conducerea Bisericii Catolice, un rating de popularitate pe care orice lider l-ar invidia. Iar realizările sale s-au extins dincolo de acest lucru.
Sanctitatea Sa Papa Francisc a început vizita în țara noastră și, potrivit Administraţiei Prezidenţiale, Vizita Apostolică a acestuia în România se va desfășura în perioada 31 mai - 2 iunie 2019. Sanctitatea Sa va vizita oraşele Bucureşti, Iaşi şi Blaj, precum şi Sanctuarul marian de la Şumuleu Ciuc. Prima vizită într-o ţară majoritar ortodoxă, şi singura în România, a liderului Bisericii Catolice a avut loc în perioada 7-9 mai 1999. Atunci, papa Ioan Paul al II-lea a vizitat România la invitaţia Patriarhului Teoctist.
(În foto: Papa Ioan Paul al II-lea, pe străzile Bucureștiului, mai 1999).
Prin comportament, prin atitudine, prin ceea ce transmite
Cum de a devenit Papa Francisc un lider religios de impact? Prin comportament, prin atitudine, prin ceea ce transmite.
Pentru Papa, care şi-a luat numele de la sfântul care și-a dedicat viața celor săraci, reforma financiară a fost o prioritate.
“Astăzi, probabil cel mai îndrăzneț dintre toate planurile Papei Francisc este acela de a transforma Vaticanul într-un model global de bune practici în administrarea financiară. Nu doar ca un scop în sine, ci ca o modalitate de a conduce Biserica la toate nivelurile", scrie jurnalistul John L. Allen Jr.
Încă de la început, Papa Francisc a demonstrat o mare dorință de a-i asculta pe cei din jurul său. O mutare substanțială a sa, de exemplu, este crearea unui Consiliu al consilierilor cardinali, alcătuit din opt membri din întreaga lume, cu opinii diferite din punct de vedere ideologic. Grupul l-a sfătuit cu privire la fiecare dintre acțiunile sale majore. Allen consideră că aceasta este "cea mai importantă forță decizională din Vatican".
Nu în ultimul rând, responsabilii din domeniul economiei au fost în centrul intenţiilor de rugăciune ale Papei Francisc. Pontiful susține că oamenii ar trebui să fie situați pe primul loc, asigurându-li-se oportunități de muncă decente. Intenţiile de rugăciune au fost exprimate într-un mesaj video publicat la 6 aprilie 2018.
Să ridicăm uniţi vocea
"Economia nu poate doar să pretindă creşterea profitului prin reducerea pieței forţei de muncă, care creează noi excluşi. Trebuie să urmeze calea antreprenorilor, a politicienilor, a gânditorilor şi a actorilor sociali care pun persoana umană pe primul loc şi fac tot posibilul pentru a asigura existenţa unor oportunităţi de muncă decente. Să ridicăm uniţi vocea, astfel încât responsabilii cu gândirea şi gestionarea economiei să aibă curajul de a respinge o economie a excluziunii şi să deschidă noi căi", îndeamnă Suveranul Pontif, citat de Radio Vatican.
''Videoclipul papei'', cum a fost numită această iniţiativă, are ca obiectiv sensibilizarea în faţa provocărilor omenirii. Filmele de rugăciune ale Papei sunt filmate în colaborare cu Centrul de Televiziune al Vaticanului. Este pentru prima dată când intențiile lunare de rugăciune ale Pontifului Roman sunt prezentate pe video.
Papa Francisc: ”Știți, de fapt, că adevărata fraternitate nu poate fi trăită decât în această atitudine de deschidere față de ceilalți, care nu caută niciodată un sincretism împăciuitor; dimpotrivă, caută întotdeauna cu sinceritate să se îmbogățească din diferențe cu voința de a le înțelege pentru a le respecta mai bine, pentru că binele fiecăruia stă în binele tuturor. Vă îndemn, de aceea, să dați mărturie prin calitatea relațiilor dintre voi că «religia nu este o problemă, ci o parte a soluției: [...] religia ne amintește că este necesar să ne ridicăm sufletul spre Înalt pentru a învăța să construim cetatea oamenilor»”.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.