- Drake - 43 de show-uri, 116 de dolari/bilet
- Jay-Z și Beyonce - 48 de show-uri, 117 de dolari/bilet
- Taylor Swift - 53 de show-uri, 119 de dolari/bilet
- U2 - 59 de show-uri, 132 de dolari/bilet
- The Rolling Stones - 14 show-uri, 155 de dolari/bilet
Lecția despre succes de la Ed Sheeran
Constantin Pescaru
Ed Sheeran susține un concert pentru prima dată în România, miercuri, 3 iulie. Show-ul are loc pe Arena Națională din București, iar accesul se face începând cu ora 16.00. De mai bine de o săptămână, peste 200 de oameni lucrează la producția acestui eveniment. Desfășurarea de forțe cuprinde, printre altele, 43 de camioane cu echipamente și 300 de metri pătrați de ecrane. Dar care sunt ingredientele care transformă un concert susținut de Ed Sheeran într-o experiență încântătoare?
Artistul are toate șansele să doboare recordul pentru cele mai mari încasări realizate în cadrul unui singur turneu. Divide Tour, care promovează albumul omonim, a debutat în 2017 și se va termina pe 26 august 2019 cu un spectacol în Londra. Și concertul lui Ed Sheeran din România are loc sub aceeași umbrelă.
Calculele Wall Street Journal arată că, la finalul verii, încasările din acest turneu vor depăși 750 de milioane de dolari, depășind astfel recordul de 735 de milioane de dolari deținut de formația U2.
Și mai impresionant este faptul că biletele la concertele Ed Sheeran din cadrul Divide Tour sunt semnificativ mai ieftine decât ale altor artiști în vogă. Așadar, cum reușește acesta să producă un turneu atât de profitabil? Răspunsul matematic e simplu: Concertează mai des.
Potrivit Inc.com, în 2018, interpretul hitului ”Shape of You” a susținut 94 de show-uri, prețul mediu al biletului fiind de 89 de dolari. Comparativ:
width="571" height="390" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen">