Indirect, când le mărturisim colegilor de la muncă cât de obosiţi suntem, suntem aruncaţi într-o lumină nefavorabilă, care s-ar traduce prin lipsa entuziasmului pentru muncă. Cu siguranţă, având o atitudine lipsită de pasiune, nu vei avea succes într-o companie.
2. „Nu îi spune nimic şefului”
A încerca să-ţi provoci colegii împotriva autorităţii dintr-o organizaţie este interpretat ca fiind o cale imatură de a înfrunta problemele de la locul de muncă.
3. „Sunt plictisit”
Faptul că le dai altora de înţeles că actualul job nu este cel pe care ai visat să-l faci toată viaţa nu este cea mai bună cale de a câştiga oameni de partea ta.
4. „Sunt foarte stresat”
Ai nevoie de o metodă prin care să le transmiţi tuturor că eşti incapabil să gestionezi volumul de muncă pe care îl ai? Nu este o metodă prea bună de a lucra la imaginea ta la job. Împărte sarcinile importante, urgente şi care suportă amânare şi învăţă să delegi.
5. „Ai auzit ce s-a întâmplat cu...?”
Bârfa, în general, nu te ajută în nici o situaţie, cu atât mai mult la locul de muncă şi sunt greu de controlat. Stai departe de cei care practică acest „sport” pentru că nu-ţi va aduce promovarea mult visată sau nu-ţi va contura imaginea dorită.
6. „Pur şi simplu nu înţeleg cum funcţionează”
Responsabilitatea noastră ca angajaţi este să ne adaptăm oricărui mediu profesional. Dacă nu avem capacitatea de a rezolva anumite probleme pe care le întâmpinăm, trebuie să învăţăm cum să o facem.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.