Pe 14 octombrie, in Bucuresti, Richard Mosley va sustine pentru a doua oara master class-ului "Employer Branding", in cadrul caruia va aprofunda subiectul, concentrandu-se mai mult pe relatia dintre Employer Branding si Eficienta Personalului. Evenimentul, organizat de Career Communications si revista CARIERE, partener media exclusiv, se adreseaza top managementului, expertilor HR si specialistilor in marketing si comunicare.

In cadrul master class-ului, specialistul in employer branding, Richard Mosley, va impartasi din experienta lui personala si va prezenta cele mai bune metode de a atrage, angaja si retine oamenii potriviti unei organizatii.

Cea mai importanta si imperativa strategie a companiilor pentru imbunatatirea marjelor de profit este aceea de a creste eficienta personalului. Chiar daca economia romaneasca este inca in crestere rapida la nivel macro, se poate observa o incetinire in anumite sectoare. Avand niveluri de cost inca in crestere, marjele de profit se erodeaza.

Astfel, cel mai important instrument care contracareaza aceasta tendinta de scadere este cresterea eficientei personalului.

Acest master class se adreseaza top managementului, deoarece capitalul uman al unei companii reprezinta o problema de strategie, expertilor HR, deoarece recrutarea, retentia si dezvoltarea personalului este cel mai important aspect al activitatii lor si specialistilor in marketing si comunicare, pentru ca au responsabilitatea de a transmite un mesaj corect depre valorile companiei.

Pentru mai multe detalii si inregistrare vizitati www.employerbrand.ro