Preşedintele Franței, Emmanuel Macron a adoptat o strategiepe termen lung, menită să combată acest determinism care, din copilărie, distruge traiectorii de viaţă, potrivit spuselor sale.“Sărăcia nu mai trebuie să se transmită ca moştenire", însă "realitatea este că un copil sărac are nevoie de 180 de ani pentru a spera că descendenţii descendenţilor săi vor accede la clasa de mijloc", a mai punctat Emmanuel Macron, potrivit France24.
Preşedintele francez a reluat joi ofensiva pe teren social, dezvăluind un plan de luptă împotriva sărăciei, în valoare de 8 miliarde de euro pe o durată de patru ani. Prezentând el însuşi "strategia naţională de prevenire şi de luptă împotriva sărăciei", Macron încearcă să spulbere imaginea unui preşedinte care, potrivit opoziţiei, îi privilegiază pe cei mai bogaţi (cărora le-a suprimat impozitul pe avere). O imagine care a contribuit la puternica sa scădere în sondaje.
"Ne-am obişnuit prea de multe ori" cu "scandalul sărăciei", a declarat şeful statului francez, explicând că vrea să "lanseze o luptă nouă, indispensabilă, cea de a decide ferm să nu mai fie uitată nicio persoană".
Determinism care, din copilărie, distruge traiectorii de viaţă
Prezentând el însuşi "strategia naţională de prevenire şi de luptă împotriva sărăciei", Macron încearcă să spulbere imaginea unui preşedinte care, potrivit opoziţiei, îi privilegiază pe cei mai bogaţi (cărora le-a suprimat impozitul pe avere). O imagine care a contribuit la puternica sa scădere în sondaje.
Preşedintele a adoptat o strategie pe termen lung, menită să "combată acest determinism care, din copilărie, distruge traiectorii de viaţă". "Sărăcia nu mai trebuie să se transmită ca moştenire", însă "realitatea este că un copil sărac are nevoie de 180 de ani pentru a spera că descendenţii descendenţilor săi vor accede la clasa de mijloc", a mai punctat de asemenea Macron.
Sursa foto: Financial Post
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.