Concurentii clasati pe primele trei locuri, Ion Andrei Barbu, alaturi de Ioana Nemes si Mihaela-Luminita Blanaru, au posibilitatea de a efectua o luna de practica in cadrul agentiei Graffiti BBDO.
Costurile de calatorie vor fi acoperite integral de Graffiti BBDO, iar accesul pe tot parcursul festivalului la seminarii, prezentari si la gala de decernare a premiilor este asigurat de Golden Drum.
Ion Andrei Barbu este masterand in cadrul Facultatii de Istorie a Universitatii Bucuresti si a facut deja primul pas in cariera in domeniul marketingului. A urmat cursurile Facultatii de Istorie si Filozofie a Universitatii Babes-Bolyai din Cluj. Concursul de creatie publicitara s-a adresat studentilor care nu sunt angajati in agentii de publicitate. Au fost inscrise peste 150 de lucrari, constand in concepte pentru spoturi TV si radio precum si pentru printuri, avand ca tema redesteptarea interesului pentru lectura in randul tinerilor din Romania.