La categoria "Stiri", in cadrul sectiunii Publishing, site-ul www.news.mediafax.biz a fost desemnat castigator in cadrul competitiei Internetics 2008.

La sectiunea "Site-uri de Promovare FMCG - food", premiul a revenit Cokesounds (www.webstyler.ro/internetics2008/cokesounds) pentru Coca-Cola Romania, realizat de agentia Webstyler.

La "Site-uri de Promovare FMCG - non food", premiantul a fost AXE - Dark Temptation (www.efectulaxe.ro) pentru Unilever Romania, realizat de Ogilvy, in timp ce la "Site-uri de Promovare non FMCG - produse", castigatorul a fost www.schimbafontul.ro, site de promovare a Microsoft Office Acasa si Pentru Scoala realizat pentru Microsoft Romania de MRM Partners.

Premiul pentru sectiunea "Site-uri de Promovare non FMCG - servicii", a revenit Land Rover Academy (www.landroveracademy.ro), realizat pentru Premium Auto de agentia Webstyler, care a luat si premiul la sectiunea "Campanii de bannere" pentru "Coca Cola racoreste Romania" (www.webstyler.ro/internetics2008/banners/cokerefreshment), client Coca-Cola Romania.

Tot la categoria "Servicii", premiul sectiunii "E-mail marketing" a revenit Fotopedia Newsletter, realizata de Kinecto pentru Fotopedia.ro

La sectiunea "Campanii pe e-mail", premiul a revenit campaniei prin e-mail EuroArena, realizata pentru Coca-Cola Romania de Webstyler, in timp ce premiile de la "Viral" au fost acordate Tractir (