1. Un program de instruire pentru noi piloţi, intitulat “Future Pilot Programme” (Programul Viitorilor Piloţi);
2. Recrutare de piloţi calificaţi de la alte companii aeriene;
3. O iniţiativă în colaborare cu Forţele Aeriene Britanice pentru pregatirea piloţilor militari care intenţionează să îşi continue cariera în aviaţia comercială.
Programul iniţiat de British Airways va oferi şansa celor aproximativ 400 de candidaţi să câştige un loc în cadrul unei şcoli de zbor acreditate, ai cărei absolvenţi vor obţine posturi de piloti în cadrul British Airways.
Până în prezent, cei care doreau să urmeze o carieră de pilot în cadrul unei companii aeriene erau destul de descurajaţi din cauza costurilor iniţiale de pregătire, care se ridică la aproximativ 100,000 lire sterline, în contextul în care candidaţii erau obligaţi să îşi găsească singuri surse de finanţare. Prin intermediul acestui program, studenţii îşi pot asigura finanţarea cursurilor de pregătire, având posibilitatea de a returna fondurile pe parcursul carierei.
În plus, în premieră absolută, compania aeriană foloseşte YouTube ca instrument de recrutare. Cei interesaţi să facă parte din următoarea generaţie de piloţi ai British Airways pot afla mai multe informaţii despre program şi pot primi sfaturi utile din partea actualilor piloţi ai companiei, urmărind
target="_blank">clipul postat pe site-ul dedicat al British Airways de pe YouTube.
Căpitanul Robin Glover, şeful departamentului de recrutare piloti din cadrul British Airways, a declarat: “Future Pilot Programme este o oportunitate fantastică pentru toţi candidaţii care acum, indiferent de pregatirea anterioara, îşi pot îndeplini ambiţia de a deveni piloţi, zburând pentru British Airways. Înlăturând bariera costurilor iniţiale de instruire şi urmand aceste cursuri accesibile pentru un segment mai larg de candidaţi, sperăm că vom reuşi să atragem cei mai talentaţi oameni. Este un moment extraordinar de bun pentru a intra în echipa British Airways, deoarece acum le oferim clienţilor noştri tot mai multe opţiuni, adăugând noi destinaţii şi completându-ne flota cu noi aeronave.’
Candidaţii acceptaţi vor urma cursurile unuia dintre cele trei colegii din Marea Britanie şi Spania care pregătesc viitorii piloţi, instituţii de prestigiu mondial. Costurile iniţiale vor fi suportate de compania sponsor, Airline Placement Limited (APL), cu British Airways în calitate de garant.
Future Pilot Programme face parte dintr-un plan mai amplu al British Airways de recrutare piloţi. De asemenea, compania aeriană preia piloţi care zboară la ora actuală pe alte curse comerciale şi care colaborează cu Forţele Armate Britanice pentru a le oferi piloţilor militari şansa de a începe o nouă carieră în aviaţia comercială, după încheierea perioadei de stagiu militar.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința