De ce trebuie să participi la Brand Manager Summit?
- În prezent, întelegerea şi acceptarea consumatorilor ca coechiperi în definirea unui brand este esenţială. La eveniment vei învăţa cum să activezi colaborarea şi inovaţia între consumatori şi branduri.
- Deşi în prezent digitalul modelează strategia brandurilor- valoarea de schimb este dictaă de aceleaşi nevoi umane dintotdeauna. La eveniment vei întelege cum implicarea emoţională a consumatorilor poate avea de câştigat în raport cu un model de marketing axat pe persuasiune.
- Vital pentru companiile care vor să performeze este o arhitectură (de brand) centrată pe consumator. La eveniment vei descoperi modaliţăti prin care poti reinventa experinţa de brand pentru a oferi experinţe complete şi intuitive consumatorilor.
- Vechile reguli și convenții nu se mai aplică - brandurile trebuie să reevalueze modul în care inter- acționează cu publicul lor. La eveniment vor fi prezentate principalele patru teme pe care ar trebui să se concentreaze brandurile atunci cand privesc la viitorul relaţiilor cu clienţii.
Agenda completă a evenimentului poate fi consultată aici.
Accesul se face pe baza unei înscrieri online pe site-ul Brand Managers Summit, iar opţiunea pentru Early Registration este activă până pe 20 mai în limita locurilor disponibile.