- TREND WATCHING 2019 - Inteligența artificială, realitățile virtuale și tehnologiile puse în slujba marketingului acum mai mult ca niciodată sunt câteva dintre tendințele care fac agenda ultimilor ani. Ce ne rezervă viitorul? Cum se transformă industria și care sunt ”skill-urile” viitorului în marketing?
- PITCH MY BRAND - un exercitiu de REAL TIME MARKETING, un brand ”se lasă pe mâna” a trei tipuri de creatori de conținut. Echipele, formate videobloggeri, bloggeri și oameni de agenție, vor crea o campanie “on the spot” la doar două ore după ce au primit brief-ul unei companii foarte cunoscute pe piața din România.
- MARKETING DEMYSTIFIED - Care sunt elementele care se repetă cel mai frecvent în publicitatea momentului și cum sunt folosite stereotipurile în marketing?
- From MEH to WOW - Cum reușim să implementăm campanii smart pentru branduri greu de promovat? Unde găsim inspirația necesară pentru a scoate din monotonie branduri “bizare”, “banale” sau “controversate”?
Best Marketing, o conferință pentru cei care trăiesc și respiră marketing
Revista Cariere
În data de 22 mai la ARCUB Gabroveni, va avea loc conferința Best Marketing, care se adresează oamenilor de marketing și comunicare. Anul acesta, conferința a ajuns la a X-a ediție și își propune să fie un manifest pentru campanii smart pentru branduri greu de promovat.
Profesioniștii în marketing care se alătură anul acesta conferinței Best Marketing în calitate de vorbitori reprezintă companii curajoase precum: FIRST BANK, Caroli Foods Group, Vodafone România, 3M, Update Advertising, dar și reprezentanți ai celor mai active agenții.
În cadrul conferinței se va lansa a cincea ediție a Anuarului Directorilor de Marketing din România. Cartea reunește peste 150 dintre cei mai importanți directori de marketing din România, cei care decid strategiile de comunicare ale brandurilor și coordonează campanii de marketing.
Ce îți mai pregătim?