„Primul magazin, lansat în vara anului trecut, s-a dovedit a fi un succes chiar mai mare decât anticipam inițial și astfel am decis să investim în expansiunea conceptului. Cum în retail cel mai mult contează amplasarea, faptul că suntem prezenți într-un proiect precum Agora Floreasca ne-a ajutat enorm în această decizie”, a declarat Adina Mugescu, Director General și co-fondator al companiei cu ocazia deschiderii celui de al doilea magazin. Investiția în deschiderea noului magazin din Floreasca a fost de aproximativ 35.000 de euro și provine din surse proprii, finanțare bancară și din reinvestirea profitului companiei. În plus, cele două antreprenoare au lansat în perioada octombrie-noiembrie 2018  campania „Mână de la mână pentru o bere bună la îndemână prin care au strâns aproape 10.000 de euro de la iubitorii de bere din București. Ideea deschiderii unui magazin de bere artizanală îi aparține Adinei Mugescu, o tânără profesoară, care crede în potențialul berii artizanale românești și în educarea consumatorilor. Alături de ea, a pornit la drum și Andreea Săraru, ghid de turism, care a descoperit berile în călătoriile ei prin țară. Vă povesteam despre această idee de afaceri în revista CARIERE în urmă cu șase luni. *** Anul trecut s-au lansat în România, potrivit celor două antreprenoare, peste 10 branduri de bere pe plan local. Cele aproape 40 de micro-berării au lansat peste 160 de etichete noi pe parcursul lui 2018.