Angajamentul este o consecinţă a unei conectări emoţionale pe care angajaţii o au sau nu faţă de organizaţie şi obiectivele ei. Atunci când leadershipul facilitează şi încurajează această conectare, rezultatul este vizibil în modul în care angajaţii își îndeplinesc sarcinile, colaborează şi vin cu idei care îmbunătățesc procesele şi rezultatele generale.
În această perioadă, cele mai multe companii îşi măsoară climatul organizaţional. Fie că le spunem studii de engagement, de satisfacţie internă sau de climat, măsurarea motivaţiei angajaţilor este cel mai important indicator de tip percepţie asupra mediului de lucru. Iar măsurarea este cu atât mai importantă cu cât în multe companii a devenit indicator de performanţă managerială.
În contextul actual, al muncii de acasă, al distanțării sociale, al turelor în care ședințele sunt doar operaționale, al “Zoom Fatigue”-ului, cât de motivați mai pot fi angajații? Ce poți și ce trebuie să faci ca lider, astfel încât să îți ții echipa motivată și implicată?
Sunt doar două dintre întrebările la care am încercat să găsim răspunsuri în cea de-a IV-a ediție a evenimentului online ”Fast Forward. Organizația digitală”, organizat de Revista HR Manager în colaborare cu HUMANISTIC, miercuri, 28 octombrie, cu tema THE CHALLENGES OF DIGITAL ENGAGEMENT (Cum obținem engagement în mediul virtual). Două ore pline, în care am dezbătut alături de specialişti şi practicieni HR provocările momentului: strategii și tactici de creștere a angajamentului, noile tendințe în felul cum ar trebui abordat angajamentul, cum reuşim să obţinem acel extra efort în perioada care vine pentru a lua presiunea de pe performanţă (care pe alocuri chiar a crescut) și a proteja starea de bine și echilibrul personal și organizațional, ce păstrăm, ce modificăm și cum inovăm în acest domeniu al implicării, motivării și susținerii reciproce, ce acțiuni de leadership ar trebui încurajate și care este acum rolul managerului direct.
Moderatorii evenimentului au fost: Mihai Zânt, Business Coach, Managing Partner Humanistic, și Iulia Buciuman, Managing Partner Humanistic.
Iulia Buciuman a fost și cea care a deschis seria dicuțiilor cu o prezentare generală a conceptului angajament, ce înseamnă el pentru companii, cum poate fi măsurat și care sunt beneficiile lucrului cu o echipă motivată și implicată.
Rezultatele studiului despre munca la distanță, realizat de Boston Consulting Group, la nivel mondial, la care au participat 12.000 de angajati, au fost prezentate de Bogdan Belciu, Partener în cadrul Boston Consulting Group. Intitulat „Demistificarea conceptului de Remote Working” studiul a arătat cum și-au păstrat oamenii nivelul de productivitate în contextul mediului virtual sau hibrid de lucru, în ce măsură nivelul de angajament a influențat această productivitate, dar și ce riscuri implică în continuare munca de la distanță.
Despre cum se schimbă paradigma engagement-ului, de la o abordare axată pe organizație la un demers de tip ecosistem al angajatului ne-a vorbit Alina Perrin, Founder & CEO Serman Insight, în cadrul prezentării sale „Macro-universul organizației vs. Micro-universul angajatului”.
Ultima parte a întâlnirii a fost concepută ca o discuție tip panel, în care, despre noul mod de a genera engagement în companii au vorbit: Roxana Cîlţea - Head of HR Romania & Moldova, HRBP South Europe, Sanofi Pasteur; Raluca Gâdiuță - Country HR Leader, HP Inc. Romania; Cornelia Balcanu - Head of HR Shared Services, Samsung SSC Europe; Luiza Banyai - Head of People Operations, Amber; și Dana Melenghi - Head of HR, 888Sparkware.
Înregistrarea completă a evenimentului o puteți urmări în video de mai jos
Mulțumim tuturor pentru experiențele împărtășite și sfaturile oferite!
Mulțumim, de asemenea, partenerilor noștri Serman Insight și Terapia.
Următorul eveniment Fast Forward, ediția a V-a, este programat miercuri, 11 noiembrie, și propune ca temă de dezbatere ”REMOTE PERFORMANCE CULTURE”.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.