Inovația se învață. Așa se spune și așa…”se învață“. Uneori sună clișeistic, dar și clișeele sunt de asemenea bune uneori la ceva. Și, nu-i așa, poveștile sunt făcute din povești, chiar dacă nu toți înțeleg.
Nu toți trebuie să înțeleagă, atât poveștile, cât și inovatorii. Căci altfel unde ar mai fi unicitatea?
Au câștigat prima etapă a celui mai important concurs organizat de NASA. Care e le-a lansat provocarea de a dezvolta aplicații spațiale în doar 24 de ore. Este vorba despre mai mulți tineri români, unici în felul lor, care au răspuns acestei provocări.
Dorința de reușită ar putea să îl propulseze până în Cosmos...
Simultan, în 200 de orașe din lume, s-a muncit fără oprire. Una dintre echipele premiate a creat un dispozitiv care, de exemplu, ar ajuta mașina familiei să se repare singură. O echipă a făcut o dronă care identifică și rezolva orice problemă tehnică dintr-o mașinărie. Au început de sus, cu rachetele care se lansează în spațiu, dar ideea funcționează și pentru un avion, un utilaj sau o mașină de familie.
Cătălin este cel mai mic participant, are 15 ani, și s-a ocupat de partea cea mai grea: programarea. Crede că ambiția și dorința de reușită ar putea să îl propulseze până în Cosmos...
Anul acesta organizatorii așteaptă peste 25.000 de participanți din întreaga lume. Cei mai buni vor fi jurizați chiar de agenția spațială americană. Potrivit stiri.tvr.ro, anul trecut, premiul cel mare a fost un loc în primul rând la o lansare în spațiu.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.