Peter Thirring părăseşte poziţia de Director General al companiei membre VIG Donau Versicherung şi se alătură VIG Holding. El şi-a început cariera în urmă cu 34 de ani în domeniul reasigurărilor. Thirring va fi responsabil cu conformitatea şi activitatea de reasigurare a grupului începând cu luna iulie 2018. Aceasta include şi operaţiunile companiei de reasigurări a Grupului, VIG Re, cu sediul la Praga, precum şi planurile recente ale acesteia de extindere pe pieţele din Europa de Vest. Anterior, Peter Thirring a fost numit Preşedinte al Consiliului de Supraveghere al VIG Re la finalul lunii aprilie 2018. În calitate de membru al Consiliului Director , el este responsabil şi de pieţele din Slovacia, Georgia, Turcia şi Liechtenstein. A acumulat experienţă în regiunea ECE în calitate de manager regional la Generali în Slovacia, Ungaria, Croaţia şi Slovenia. În Slovacia, el a deţinut funcţia de Preşedinte al Consiliului Director al subsidiarei Generali.
Liane Hirner este membru al Consiliului Director al VIG din februarie 2018 şi va prelua poziţia de CFO începând cu 1 iulie 2018 de la Martin Simhandl, care a decis voluntar să renunţe la poziţia deţinută în Consiliul Director după 32 de ani de activitate în cadrul Grupului.
Componența Consiliului Director după noile schimbări
Începând cu 1 iulie 2018, componenţa Consiliului Director va fi următoarea:
Elisabeth Stadler - CEO;
Franz Fuchs;
Judit Havasi;
Liane Hirner CFO;
Peter Höfinger;
Peter Thirring.
Compania este singura din indicele bursier ATX cu paritate de gen la nivelul consiliului director.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.